شناسهٔ خبر: 66698102 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار البرز:

نرخ بیکاری البرز به ۷.۴ درصد رسید

عبداللهی با اشاره به اقدامات موثر دولت سیزدهم در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی گفت: نرخ بیکاری این استان اکنون به ۷.۴ درصد رسیده است.

صاحب‌خبر -

استاندار البرز در نشست شورای اداری استان البرز که با حضور محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور برگزار شد، افزود: این استان علاوه بر مشارکت بالا در مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم این دوره از انتخابات نیز مشارکت قابل توجهی داشت.

استاندار البرز بیان کرد: امروز همدلی و مشارکت بالایی را در این استان شاهد هستیم و از هم اکنون‌ برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حال برنامه ریزی و آمادگی هستیم.

وی تاکید کرد: از تمام مدیران و مسوولان استان تقاضا می شود همچنان تکریم و جلب رضایت مردم را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند .

موضوع تعیین تکلیف اراضی قولنامه ای به جد دنبال می شود

عبداللهی با اشاره به مشکلات مردم در بخش املاک قولنامه ای گفت: طبق قانون ،ساخت و ساز به زمین های قولنامه ای تعلق نمی گیرد اما برای حل این مشکل که از جمله مطالبات مردم است با جدیت تلاش می کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردم در این بخش انتظار می رود اقدام لازم برای اصلاح قانون ساخت وسازها به عمل آید.

عبداللهی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع اهمیت تائید صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز لازم است تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان انجام پذیرد.

استاندار البرز همچنین خواستار ورود معاون حقوقی رییس جمهور به موضوع ارتقای جغرافیایی شهرهای محمدشهر، ماهدشت و کمالشهر استان البرز به شهرستان شد.

نظر شما