شناسهٔ خبر: 66697790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور ۳ هزار و ۶٠٠ زائر خوزستانی در حج امسال

در حج تمتع امسال بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ زائر خوزستانی حضور دارند.

صاحب‌خبر -

حضور ۳ هزار و ۶٠٠ زائر خوزستانی در حج امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان در گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۹ نفر زائر و ۱۰۷ نفر عوامل اجرایی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده افزود:از مجموع سه هزار و ۵۰۹ زائر خوزستانی یک هزار و ۷۲۳ نفر مرد و یک هزار و ۷۸۶ نفر خانم هستند.

اعزام حجاج خوزستانی در قالب ۱۵ پرواز 

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان ادامه داد:پرواز‌های زائران خوزستانی سرزمین وحی روز جمعه ۲۸ اردیبهشت (فردا) از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی به مقصد مدینه منوره آغاز می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده اظهار کرد:حجاج خوزستانی در قالب ۱۵ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. 

وی بیان کرد: پرواز‌های زائران سرزمین تا دوم خرداد ماه ادامه دارد.

وحدت و همدلی مسلمانان در حج

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان گفت: پیام و شعار حج امسال حج؛ قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم است. 

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده افزود: در سرزمین وحی مسلمانان در مکه مکرمه و مدینه منوره حضور دارند و با هم اعمال حج را انجام می‌دهند و با خدای خود راز و نیاز و مناجات می‌کند و حج شاهد وحدت، همدلی و اتحاد مسلمانان هستیم. 

وی ادامه داد: حجاج خوزستانی که به سرزمین وحی اعزام می‌شوند در گفتگو با دیگر مسلمانان مظلومیت مردم غزه و فلسطین را بیان کنند. 

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حج یک حرکت عبادی و سیاسی است تاکید کرد:در حج مسلمانان از دشمنان و مشرکین اعلام برائت می‌کنند.

نظر شما