شناسهٔ خبر: 66697668 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تکواندوی قهرمانی آسیا/ ۸ نماینده ایران رقبای خود را شناختند

وحید رجبی

۸ تکواندوکار تیم ملی ایران رقبای خود را در روز دوم از مسابقات قهرمانی آسیا شناختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا در ویتنام، مسابقات اوزان ۵۸-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم مردان، ۴۹-، ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم فردا جمعه برگزار می‌شود و مهران برخورداری، ابوالفضل زندی، مهدی حاجی موسایی، امیرسینا بختیاری، محمد حسین یزدانی، مبینا نعمت زاده، الهام حقیقی و ملیکا میرحسینی از ایران به دیدار حریفان خود می‌روند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم که ۱۸ تکواندوکار حضور دارند تیم ملی ایران ۲ نماینده دارد، مهدی حاجی موسایی بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده مبارزه چین تایپه و عربستان می رود.  ابوالفضل زندی هم ابتدا با «محمد» از بحرین پیکار می کند و در صورت برتری تکواندوکار پیروز مبارزه هنگ کنگ و پاکستان را پیش رو خواهد داشت. ۲ تکواندوکار کشورمان در صورت رسیدن به نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

امیرسینا بختیاری تکواندوکار کشورمان در وزن ۷۴- کیلوگرم  دور نحست به دیدار «احمد الموالید» از عربستان می رود و در صورت برتری با برنده مبارزه هند و ازبکستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۱۶ تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

در وزن ۸۷- کیلوگرم نیز ایران ۲ نماینده دارد. محمد حسین یزدانی در مبارزه نخست«کابلان» از قزاقستان را پیش و دارد و در صورت برتری باید با «کانگ سانگ هیون»  قهرمان جهان از کره جنوبی پیکار کند. مهران برخورداری دیگر نماینده ایران در این وزن ابتدا با «چن لینگ» از چین تایپه مبارزه می کند و در ادامه به دیدار « نیکیتا رافائلوویچ» حریف عنواندار از ازبکستان می رود. در این وزن ۱۱ تکواندوکار حضور دارند.

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم که ۱۶ تکواندوکار ثبت نام کرده اند، مبینا نعمت زاده ابتدا با «مانگین» از فیلیپین مبارزه می کند و سپس برای رسیدن به نیمه نهایی برنده مبارزه ماکایو و ویتنام را پیش رو خواهد داشت. «پانیپاک» ستاره تایلندی این وزن در بالای جدول قرار دارد و نعمت زاده در نیمه نهایی با این قهرمان نامدار جهان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۲- کیلوگرم الهام حقیقی ابتدا با «پریماج»از هند را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف «فروزا سادیکووا» تکواندوکار عنوان دار ازبکستانی می رود.در این وزن ۱۳ تکواندوکار حضور دارند.

ملیکا میرحسینی هم در وزن ۷۳- کیلوگرم که ۱۰ تکواندوکار ثبت نام کرده اند در اولین دیدار با «تران نگویان» نماینده میزبان مبارزه می کند و در صورت برتری با یکی از تکواندوکاران چین، ازبکستان یا هند برای رسیدن به فینال پیکار می کند.

در روز نخست این رقابت ها ایران به ۲ مدال برنز رسید اما ناهید کیانی چهره شاخص تکواندوی زنتن ایران در همان دور نخست حذف شد.

انتهای پیام

نظر شما