شناسهٔ خبر: 66697494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

روابط عمومی‌های برتر و شایسته شهرستان بهاباد تجلیل شدند

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری بهاباد: یکی از مهم‌ترین رسالت روابط‌عمومی‌ها در حوزه جهاد تبیین است و فعالان این حوزه مورد خطاب رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، آیین تجلیل از روابط عمومی‌های ادارات شهرستان بهاباد با حضور معاونین فرماندار و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات این شهرستان برگزار شد. ‎
معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری بهاباد، درسخنانی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) وروز دخت رودهه کرامت و تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی وقدردانی از زحمات وتلاش‌های مسئولین روابط عمومی ادارات ونهاد‌ها به نقش وجایگاه روابط عمومی در ادارات اشاره کرد و اظهار داشت: مدیران باید باعث خلاق شدن و رشد روابط عمومی سازمان خود باشند.
محمد هوشمند با تاکید بر اینکه فلسفه وجودی همه ما خدمت رسانی به مردم است واطلاع رسانی به موقع واخبارصحیح شهرستان ازوظایف روابط عمومی‌ها می باشد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرائی جایگاه روابط عمومی را تقویت نمایند.
وی با بیان اینکه  یکی از مهم‌ترین رسالت روابط‌عمومی‌ها در حوزه جهاد تبیین است و فعالان این حوزه مورد خطاب رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین هستندافزود:روابط عمومی در واقع صدای سازمان است و در عین آنکه مدافعه‌گری می‌کند نقشه یک مطالبه‌گر را بر عهده دارد.
معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندارهم دراین آئین اظهار داشت: یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها ارتباط موثر با افکار عمومی، رسانه‌ها و تحقق اهداف سازمانی در جهت خدمت بهتر به مردم است.
در ادامه شیخ زاده مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهاباد ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به بیان گزارش عملکرد یکساله روابط عمومی فرمانداری پرداخت و نحوه ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات را در سال ۱۴۰۲ تشریح کرد.
در پایان از روابط عمومی‌های برتر ادارات شهرستان که در ارزیابی‌های انجام گرفته رتبه‌های برتر را کسب نمودند تجلیل و قدردانی شد.
لازم به ذکر است: در ارزیابی‌های انجام شده از سوی روابط عمومی فرمانداری، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزرش و پرورش، جهادکشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و کمیته امداد وهلال احمر رتبه‌های برتر شهرستان را کسب نمودند.

نظر شما