شناسهٔ خبر: 66697328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان:

به زودی مرکز تخصصی نماز در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام رنجبر با اشاره به راه‌اندازی مرکز تخصصی نماز در قم و مشهد گفت: سومین مرکز تخصصی تماز به زودی در اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «ابراهیم رنجبر» رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در اختتامیه جشنواره ملی موشن گرافیک «طلافنگ» و رویداد ملی «رشد‌آوند» (الگوهای تعامل خانواده، مسجد و مدرسه) اظهار داشت: قطعا طرح‌های موفق در حوزه ارتباط مسجد، مدرسه و خانواده می‌تواند موجب رونق بخشی به مساجد دیگر شود.

وی ادامه داد: امروز فضای مجازی فضای عمومی زندگی ما شده است و آخرین وسیله قبل از خواب و اولین وسیله بعد از بیداری استفاده از گوشی‌های همراه و فضای مجازی است.

حجت‌الاسلام رنجبر اضافه کرد: به زودی شعبه سوم مرکز تخصصی نماز بعد از قم و مشهد در اصفهان افتتاح می‌شود و فرصتی را فراهم می‌کند تا علاوه بر تربیت نیروی انسانی و مربی مورد نیاز در امر نماز برای اصفهان و استانهای همجوار، تولید محتوا در فضای مجازی را دنبال کند.

وی خاطر نشان کرد: موضوع نماز بالاترین و بیشترین تاکیدات دینی را به همراه دارد و اگر قرار است برای رفع آسیب‌های اجتماعی فکری شود قطعا نماز می‌تواند جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: پیامبر اسلام (ص) ۱۳ سال در ابتدای بعثت در کنار اصول دین و عقاید به مسأله نماز پرداختند و می‌توان این برداشت را داشت که با بهره‌گیری از نماز می‌توان به سمت فلاح و صلاح پیش‌ رفت.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه ستاد اقامه نماز استان اصفهان با تمام قوا آمادگی دارد ضمن حمایت از تولیدات در خصوص نماز، با بهره گرفتن از شبکه مربیان خود در توزیع و عرضه این محصولات نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام/

نظر شما