شناسهٔ خبر: 66697283 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سیاستمدار فرانسوی: از حمایت از مردم فلسطین دست نکشید

توماس پورتس، ضمن انتقاد از جانب داری دولت فرانسه از اسرائیل به معترضان گفت: از کسانی که می‌خواهند شما را ساکت کنند نترسید، از حمایت از مردم فلسطین دست نکشید، ما باید جلوی حمایت این دولت از نسل‌کشی را بگیریم. توماس پورتس، ضمن انتقاد از جانب داری دولت فرانسه از اسرائیل به معترضان گفت: از کسانی که می‌خواهند شما را ساکت کنند نترسید، از حمایت از مردم فلسطین دست نکشید، ما باید جلوی حمایت این دولت از نسل‌کشی را بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، توماس پورتس، نماینده پارلمان فرانسه در بین معترضان حامی فلسطین در پاریس، ضمن انتقاد از جانب داری دولت فرانسه از اسرائیل به معترضان گفت: از کسانی که می‌خواهند شما را ساکت کنند نترسید.

وی در سخنرانی خود در تظاهراتی در پاریس گفت که سیاستمداران و رسانه های فرانسوی کلمه نسل کشی را به رسمیت نمی شناسند و آن را در همه مجامع منع می کنند، اما جنایات انجام شده در غزه نسل کشی آشکار است.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، این نماینده مجلس مشارکت فرانسه در این جنایات و رفتار مقامات با دانشجویان و تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین را محکوم کرد.

وی گفت: از کسانی که می‌خواهند جلوی شما را بگیرند و ساکتتان کنند نترسید و از حمایت از مردم فلسطین دست برندارند... ما باید جلوی حمایت این دولت از نسل‌کشی را بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما