شناسهٔ خبر: 66697257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون رئیس جمهور در امور روحانیت:

جمهوری اسلامی جریان تمدن اسلامی را در دنیا رهبری می‌کند

حجت الاسلام «ابوالقاسمی» با بیان اینکه جمهوری اسلامی جریان تمدن اسلامی را در دنیا رهبری می‌کند، گفت: نفوذ و سیطره فرهنگ انقلابی باعث شده که کشور ایران کانون نشر جامعه اسلامی در جهان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمد ابوالقاسمی» معاون رئیس جمهور در امور روحانیت امروز در دیدار با طلاب مدرسه علمیه مهدیه ساری با اشاره به وضعیت حساس و تأثیر گذاری مهمی که جمهوری اسلامی در این برهه زمانی در منطقه دارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران جریان تمدن اسلامی را در دنیا رهبری می‌کند و نفوذ و سیطره فرهنگ انقلابی باعث شده که کشور ایران کانون نشر جامعه اسلامی در جهان باشد.

وی افزود: طبیعتاً راهبرد‌های حوزه علمیه و نقش طلاب در جریان ولایت در مسیر تحقق تمدن اسلامی زمینه ساز دوره حکومت جهانی مهدوی است.

وی ادامه داد: امروزه دنیا تشنه معارف اسلامی و انقلابی است لذا طلبه‌ها موظفند در کنار زبان مادری یک زبان دیگر را فرا گرفته باشند.

معاون رئیس جمهور در امور روحانیت خاطرنشان کرد: جامعه ایران با تأسی از دستورات اهل بیت و شاگردی معارف ایشان توانسته است درس مهمی به دنیا بدهد و در برابر همه سلطه جویی‌ها و تکبرورزی‌های زورگویان و مستکبران عالم ایستادگی کرده و در هاضمه منحط جامعه آلوده جهانی هضم نشود.

انتهای پیام/

نظر شما