شناسهٔ خبر: 66696991 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آل‌کثیر دوست ندارد این دو بازیکن گل بزنند!

شروین بزرگ و روبرتو تورس شانس بالایی برای حضور در صدر جدول گلزنان جام حذفی خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ و روبرتو تورس دو بازیکنی هستند که در مراحل قبلی جام حذفی 2 گل به ثمر رساندند و به همراه تعداد زیادی از بازیکنان تیم‌های مختلف که از مسابقات حذف شدند در رتبه دوم جدول گلزنان حضور دارند و این شانس را خواهند داشت تا در بازی‌های امروز تعداد گل‌های خود را افزایش دهند.

در صدر جدول گلزنان عیسی آل‌کثیر با 3 گل حضور دارد و شروین بزرگ به همراه روبرتو تورس در تلاش خواهند بود تا جایگاه این بازیکن را در جدول گلزنان جام حذفی بگیرند و در صدر جدول گلزنان حضور پیدا کنند.

2015106

آل‌کثیر یک گل در بازی با نفت و گاز گچساران به ثمر رساند و دو گل هم در بازی پرگل مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی به ثمر رساند تا صدرنشین جدول گلزنان شود.

البته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بازیکنانی چون مهدی لیموچی، رضا اسدی، کاوه رضایی، محمد عمری، سعید سحرخیزان و تعداد زیادی بازیکن دیگر حضور دارند که یک گل در این مسابقات به ثمر رساندند و شانس گلزنی در این مسابقات را خواهند داشت.

آلومینیوم اراک امروز به مصاف چادرملو اردکان خواهد رفت و گل‌گهر سیرجان مقابل هوادار حضور پیدا خواهد کرد و باید دید جدول گلزنان جام حذفی امروز تغییر خواهد کرد یا همچنان آل‌کثیر در صدر قرار خواهد گرفت.

نظر شما