شناسهٔ خبر: 66696990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اجلاسیه ۹۰ شهید مداح استان تهران در شهرستان بهارستان برگزار خواهد شد

پریسا کسائی

نشست هماهنگی با روابط عمومی ها و خبرنگاران شهرستان بهارستان در خصوص اجلاسیه شهدای مداح در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین وحید شعیبی _  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بهارستان در این نشست اظهار کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها نقش بسیار کلیدی و اساسی در شکل گیری افکار و اندیشه های جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان را دارد.

وی درادامه افزود: خبرنگاری هنر است و شما در حیطه کاری خودتان یک هنرمند هستید. با توجه به این که جامعه ما جامعه ای مسلمان است رعایت کردن اخلاق به خصوص اخلاق رسانه ای در آن ضروری است. 

سرهنگ صمد سلطانی _ فرمانده سپاه شهرستان بهارستان در این جلسه بیان کرد: با توجه به جنگ ترکیبی رسانه ای که با دشمن داریم، خبرنگاران و روابط عمومی ها نقش تاثیر گذاری در این زمینه دارند. دیدیم که در عملیات وعده صادق، رسانه های دشمن کوچک نمایی این اتفاق بزرگ را در دستور خود قرار دادند برای همین رسانه های ما باید به این غرور ملی بیشتر بپردازند و ابعاد درخشان آن را بهتر بیان کنند.

وی با اشاره اولین کنگره سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران تصریح کرد: اجلاسیه ۹۰ شهید مداح استان تهران فردا در شهرستان بهارستان و در مصلی شهر گلستان برگزار خواهد شد. ما یادواره های قشری، محلی، خانگی، پایگاهی و همچنین یادواره شهرستانی را برگزار کردیم.آثار خوبی از شهدای شهرستان جمع آوری شده است و سرگذشت پژوهی و رونمایی از کتاب در خصوص این عزیزان انجام گردیده است. 

هم چنین دو المان شهدا در شهرستان در حال ساخت است که به زودی از آن ها رونمایی خواهد شد. لازم به ذکر است که همه مسئولین شهرستان برای این کنگره تلاش کرده اند تا ثمرات این کار لمس شود.

سرهنگ سلطانی با بیان اینکه در دهه کرامت برنامه های مختلفی در سطح شهرستان اجرا شده است، گفت: در ۱۰ نقطه از شهرستان و بوستان ها، برنامه های متنوعی توسط بسیج با همکاری مسئولین برگزار شده است که تا پایان دهه، این فعالیت ها ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: ۵ هزار نفر از سطح شهرستان بهارستان به حرم امام راحل اعزام خواهند شد تا یک بار دیگر با آرمان های ایشان و مقام رهبری (مدظله العالی) تجدید پیمان کنند.

انتهای پیام

نظر شما