شناسهٔ خبر: 66696887 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

محمود عباس: زمان توقف سیاست یک بام و دو هوای آمریکا فرا رسیده است

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه هر آنچه در غزه رخ می‌دهد، با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد، توقف استانداردهای دوگانه سیاست آمریکا در قبال فلسطین را خواستار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سی‌وسومین نشست سران اتحادیه عرب در منامه پایتخت بحرین گفت: تا کنون بیش از ۱۲۰ هزار فلسطینی شهید و یا مجروح شده‌اند و هر آنچه در غزه رخ می‌دهد، با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد.

محمود عباس در ادامه افزود: جانبداری آمریکا از اسرائیل مانع بسیاری از اقدامات است و زمان آن فرا رسیده که آمریکا سیاست یک بام و دو هوا و استانداردهای دوگانه خود را متوقف کند. باید از واشنگتن به عنوان حامی اصلی اسرائیل، بخواهیم که پول ما را آزاد کند.

وی تصریح کرد: رژیم اشغالگر همزمان به تجاوزات خود علیه ملت فلسطین در کرانه باختری ادامه می‌دهد.

عباش خاطرنشان کرد: دولت فلسطین آن گونه که از شرکای بین‌المللی و منطقه‌ای انتظار داشت، حمایت مالی دریافت نکرد. پایداری مردم و توانمند ساختن دولت فلسطین برای انجام وظایفش ضروری شده است.

رئیس تشکیلات خودگردان همچنین گفت: ما از تمام اعتراضات در جهان بویژه اعتراضات دانشجویی برای حمایت از ملت فلسطین قدردانی می‌کنیم. از برادران و دوستان خود هم می‌خواهیم تا در روابط با اسرائیل بازنگری کنند.

نظر شما