شناسهٔ خبر: 66696787 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

با حضور دکتر رئیسی و وزیر صمت برگزار شد؛

جشن احیای 395 واحد راکد تولیدی و صنعتی استان مازندران/ ایجاد بیش از 9 هزار و 564 فرصت شغلی شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

با حضور رئیس جمهور و وزیر صمت، جشن احیای 395 واحد راکد تولیدی و صنعتی مازندران که در دولت مردمی به چرخه تولید بازگشته‌اند، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، دکتر «سیدابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور، در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان مازندران، صبح امروز به همراه «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت، در مراسم جشن احیای 395 واحد تولیدی و صنعتی استان مازندران که به طور میانگین بیش از 7 سال تعطیل و نیمه تعطیل بودند و در دولت مردمی به چرخه تولید بازگشته‌اند، حضور یافت.

با بازگشت این تعداد واحدهای احیا شده به چرخه تولید در استان مازندران در بخش‌های صنعتی و معدنی، کشاورزی، صنایع غذایی و تبدیلی و خدمات بازرگانی، بالغ بر 159 هزار و 542 هزار میلیارد ریال سرمایه احیا و برای بیش از 9 هزار و 564 نفر اشتغال ایجاد شده است.

رئیس جمهور همچنین در حاشیه این مراسم از غرفه برخی شرکت‌های تازه احیا شده که در محل کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران بر پا شده بود، بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما