شناسهٔ خبر: 66696593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

وزیر صمت در دیدار با امام جمعه بابل؛

می‌بایست به صنایع تبدیلی و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگریِ استان مازندران توجه شود شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با امام جمعه بابل با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب استان مازندران اعلام کرد که می‌بایست به موضوع صنایع تبدیلی و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در این استان توجه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، ظهر امروز و در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین «مجتبی روحانی» امام جمعه شهرستان بابل، ضمن اشاره به راهبرد اساسی دولت و این وزارتخانه در تقویت توان صادراتی کشور براساس نوآوری گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب استان مازندران، می‌بایست به موضوع صنایع تبدیلی و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در این استان توجه بیش از پیش نشان داد.

وی با اشاره به برنامه اخیر وزارت صمت از جمله برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، دومین اجلاس ایران و آفریقا و... اظهار کرد: این سفر موجب آشنایی بیشتر از ظرفیت مازندران می‌شود که خود می‌تواند موجب فراهم‌ آوردن فرصت‌های بهتر سرمایه‌گذاری را در این استان به‌دنبال داشته باشد.

در ادامه، حجت‌الاسلام و المسلمین «مجتبی روحانی» امام جمعه شهرستان بابل هم در این دیدار با اشاره به مسائل و مشکلات استان به‌ویژه شهرستان بابل از جمله تولید با ظرفیت پایین واحدهایی صنعتی، مهاجرت نیروهای متخصص و ... بر سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه‌های مختلف در استان را درخواست کرد.

انتهای پیام/

نظر شما