شناسهٔ خبر: 66696547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی البرزبه مناسبت هفته ملی جمعیت

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرزبه مناسبت هفته ملی جمعیت (۲۴ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه) پیامی بدین مضمون صادر کرد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان البرز؛متن پیام به شرح زیر است:

موضوع جوانی جمعیت هم اکنون از مهمترین مسائل و دغدغه کشور است که اگر به آن پرداخته نشود،خسارت‌های جبران‌ناپذیری به آینده کشور وارد خواهد کرد.جمعیت جوان که اساس توسعه و آبادانی هر جامعه است باید حفظ و صیانت شود و این وظیفه آحاد جامعه و همه مسئولین است که در این راستا تلاش کنند.

 ورود رهبر معظم انقلاب به موضوع جمعیت و خانواده که از چندین سال قبل همواره مورد تأکید ایشان بوده است،نشان از حساسیت آن دارد و بنا به فرمایشات ایشان در صورت استمرار وضعیت موجود با مشکلات جدّی جمعیتی مواجه خواهیم بود. نیروی مولّد و جوان بعنوان یکی از پایه‌های اصلی قدرت و رشد اقتصادی _ اجتماعی کشورها محسوب می‌گردد و با توجه به اینکه در حال حاضر پنجره فرصت افزایش جمعیت در کشور گشوده است،بدیهی است بهره‌مندی از این فرصت مستلزم مدیریت صحیح و استفاده بهینه از امکانات بالقوه توأم با برنامه‌ریزی و اتخاذ سیاست‌های حمایتی نسبت به ترغیب فرزندآوری است.

امسال هفته ملی جمعیت از ۲۴ الی ۳۰ اردیبهشت ماه با شعار "نقش من در جوانی ایران " برگزار می‌شود و یکی از مهم‌ترین اقدامات جلب مشارکت همه سازمان‌ها ادارات دولتی و خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد در راستای اجرایی سازی اهداف جوانی جمعیت و اجرای صحیح قانون جوانی جمعیت در استان می‌باشد که امید است با مشارکت سازنده و همه جانبه کلیه اقشار جامعه، ایران عزیزمان را از خطر سالمندی نجات دهیم.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده فرا رسیدن این هفته را به مردم شریف استان بویژه همکارانم در اداره کل بهزیستی ،مددجویان تحت پوشش ،شرکای کاری و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان البرز تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نظر شما