شناسهٔ خبر: 66696508 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جشنواره کارینو در تهران به اتمام رسید

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کارینو ارسال شد که از بین آنها از ۹ اثر برتر تقدیر می‌شود. مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کارینو ارسال شد که از بین آنها از ۹ اثر برتر تقدیر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره کارینو ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی که در ایوان ری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستانهای استان تهران میزبان دبیرخانه اجرایی جشنواره ملی کارینو است و در آخرین روزهای اردیبهشت شاهد آخرین روزهای برگزاری جشنواره کارینو هستیم.

وی در خصوص روند انتخاب آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره کارینو افزود: فعالیت این جشنواره از اوایل اسفندماه آغاز شده و کانون‌های فرهنگی، تربیتی سراسر کشور دستاوردهای موفق و تجربیاتی که داشتند را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند؛ داوران جشنواره در نهایت طرحهای برتر را ارائه کردند و داوری شدند و در نهایت ۲۰ اثر وارد سطح پایانی شدند؛ از این ۲۰ اثر، ۹ اثر برتر انتخاب خواهد شد و از آن‌ها در مراسم اختتامیه تقدیر می‌شود.

بهرامی بیان کرد: رقابت کانون‌های فرهنگی و تربیتی کشور در جشنواره کارینو با حضور وزیر آموزش و پرورش کشور و مسئولین وزارتخانه و مدیر کل شهرستان های استان تهران و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و مسئولین آموزش و پرورش ناحیه ۱ ری به پایان رسید، این جشنواره طی دوره‌ی سه ماهه از اسفند ماه ۱۴۰۲ فعالیت خود را به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آغاز کرد و ۲۶ اردیبهشت ماه در سالن ایوان ری به فعالیت خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

نظر شما