شناسهٔ خبر: 66696392 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

نتایج تست باتری گوشی هواوی Pura 70 Ultra منتشر شد

صاحب‌خبر -

نتایج تست باتری گوشی هواوی Pura 70 Ultra منتشر شد. این نتایج نشان می‌دهند که پورا ۷۰ اولترا با یک باتری 5200mAh چه عملکردی دارد.

هواوی Pura 70 Ultra، جدیدترین گوشی پرچمدار هواوی که اخیراً رونمایی شده، از یک باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که برای یک گوشی در این اندازه و کلاس، ظرفیت استانداردی به حساب می‌آید. اما پردازنده آن یعنی کایرین 9010، اصلاً در حد و اندازه یک پرچمدار نیست. به دلیل مسائل سیاسی، این تراشه با وجود قابلیت‌های بالقوه، با فناوری قدیمی 7 نانومتری ساخته شده که عملکرد و بازدهی انرژی آن را محدود می‌کند.

تست باتری گوشی هواوی Pura 70 Ultra تست باتری گوشی هواوی Pura 70 Ultra

در بررسی اولیه عملی این گوشی، نگاهی اجمالی به عملکرد آن داشتیم اما بررسی کامل آن در حال انجام است و به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه خواهیم کرد. اما در مورد دومین نکته مهم یعنی کارایی باتری، تست‌های خود را انجام داده‌ایم و آماده به اشتراک گذاشتن نتایج هستیم.

عملکرد باتری هواوی Pura 70 Ultra در برابر رقبا

پورا 70 اولترا در تست‌های سایت GSMArena، امتیاز 12 ساعت و 29 دقیقه استفاده فعال را کسب کرد که آن را در جایگاه متوسط قرار می‌دهد. عملکرد آن از برخی پرچمداران مانند شیائومی 14 اولترا (البته نسخه بین‌المللی با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی) بهتر است، اما همچنان یک ساعت از آن عقب است و حتی ظرفیت 300 میلی‌آمپر ساعتی بیشتر نسخه چینی این گوشی هم نمی‌تواند این فاصله را جبران کند.

تست باتری گوشی هواوی Pura 70 Ultra تست باتری گوشی هواوی Pura 70 Ultra

رقبای دیگر مانند سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا و ویوو ایکس 100 پرو، یک ساعت و 20 دقیقه از هواوی Pura 70 Ultra جلوتر هستند. دلیل این برتری، استفاده از تراشه‌های 4 نانومتری کمپانی TSMC است که توسط کوالکام و مدیاتک طراحی شده‌اند. همچنین ظرفیت باتری ویوو با 5400 میلی‌آمپر ساعت، از سایر رقبا بیشتر است در حالی که گوشی سامسونگ، از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

تست باتری گوشی هواوی Pura 70 Ultra تست باتری گوشی هواوی Pura 70 Ultra

عملکرد باتری هواوی Pura 70 Ultra در برابر رقبا

هواوی یک مودم عالی برای کایرین 9010 طراحی کرده است که عملکرد فوق‌العاده‌ای در برقراری تماس‌های صوتی دارد. همچنین قابلیت رمزگشایی ویدیو روی آن در سطح بالایی قرار دارد و در کنار نمایشگر 6.8 اینچی LTPO، با رقبا برابری می‌کند. با این حال، محدودیت‌های فناوری 7 نانومتری در کارهای پردازشی سنگین‌تر مانند وب‌گردی و بازی نمایان می‌شود و در این زمینه‌ها پورا 70 اولترا از رقبا عقب می‌افتد.

اما یکی از زمینه‌هایی که پرچمدار هواوی به‌خوبی در‌ می‌درخشد، بخش دوربین است. اگر اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید، ما در گزارشی نوشتیم که دوربین گوشی هواوی پورا ۷۰ اولترا تاج پادشاهی آزمون‌های دگزومارک را روی سر گذاشت. این نشان می‌دهد که گوشی جدی هواوی تمرکز ویژه‌ای روی بخش دوربین داشته است.

در گجت نیوز بخوانید:
هواوی با عرضه خانواده گوشی های پورا 70 (Pura 70) با قدرت به بازار جهانی بازگشت هشدار: هوش مصنوعی در این گوشی چینی، شما را لخت می‌کند تصاویر و مشخصات گوشی های Huawei Pura 70 منتشر شد هواوی با معرفی گوشی های خانواده پورا 70 (Pura 70)، سری P را بازنشسته کرد

برچسب‌ها:

نظر شما