شناسهٔ خبر: 66696199 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعزیرات، فعالان اقتصادی و بانک مرکزی سه رکن تحقق شعار سال هستند

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: تعزیرات به عنوان مرجع قضایی، فعالان اقتصادی به عنوان بازیگران اصلی تولید و تجارت و بانک مرکزی به عنوان حامی و تسهیل گر به عنوان سه رکن اصلی در تحقق شعار سال محسوب می‌شوند.

صاحب‌خبر -

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در نشست کارگروه آموزشی رفع تعهدات ارزی برای فعالان اقتصادی استان گفت: تعزیرات به عنوان مرجع قضایی، فعالان اقتصادی به عنوان بازیگران اصلی تولید و تجارت و بانک مرکزی به عنوان حامی و تسهیل گر به عنوان سه رکن اصلی در تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) محسوب می‌شوند.

حسن پور افزود: همدلی و هم افزایی بین اضلاع این سه رکن اساسی به افزایش تولید و کاهش تخلفات در حوزه اقتصادی منجر خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام تلاش تعزیرات این است که ابهامات قانونی در حوزه کاری فعالان اقتصادی شناسایی شده و پس از بحث و تبادل نظر کارشناسی در قالب یک طرح جامع به قانونگذار منتقل شود.

حسن پور با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان به عنوان یک اولویت در دستور کار تعزیرات قرار دارد، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین بستر‌های تحقق شعار سال همین حمایت از تولیدکنندگان است که بخش مهم آن از طریق تبیین قوانین و مقررات حوزه اقتصادی محقق می‌شود.

این مسئول بیان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی همواره خود را در کنار فعالان اقتصادی قرار داده و تلاش می‌کند تا با افزایش آگاهی و اطلاع رسانی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی زمینه پیشگیری از تخلفات را افزایش دهد.

نظر شما