شناسهٔ خبر: 66696059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

کاروان پیاده استان البرز در مسیر مشهد مقدس

هم زمان با ایام دهه کرامت پیاده‌روی کاروان ۱۵۰۰ نفری استان البرز صبح امروز از بقعه امامزاده یحیی روستای باغشن زبرخان عازم مشهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، این کاروان برای هفتمین سال متوالی از استان البرز شب گذشته به بقعه امامزاده یحیی روستای باغشن شهرستان زبرخان (از نوادگان امام موسی کاظم ع) رسید  و به مدت سه شبانه روز پیاده‌روی به سمت حرم امام رضا(ع) خواهند داشت.

خدمات رسانی به این کاروان توسط ۱۵۰ خادم افتخاری امام زاده روستای باغشن انجام شده و در مسیر راه ۱۰۰ دستگاه خودرو و ۵۰ موکب تدارکات اسکان و غذای این کاروان را به عهده دارند.

فرماندار زبرخان نیز در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ۱۲ بقعه متبرکه در این شهرستان خدمات رسانی به زائران و مسافران را به عهده دارند افزود: سه بقعه متبرکه این شهرستان در طرح میقات الرضا(ع)قرار دارند که با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر تردد زائران امام هشتم(ع)به زائران پیاده و سواره خدمات می‌دهند.

سید مومن حسینی افزود: صبح امروز خدمات رسانی به زائران توسط ۱۵۰ خادم افتخاری این امام زاده انجام شد و زائران که از استان البرز شب گذشته در امامزاده یحیی باغشن اقامت کرده بودند صبح امروز این امامزاده را به مقصد مشهد مقدس ترک کردند و پس از سه روز پیاده‌روی شب میلاد امام هشتم(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.

خبرنگار: نجم الشریعه

نظر شما