شناسهٔ خبر: 66696032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بمناسبت 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی :

پیام تبریک فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید رایکا بمناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید رایکا ناحیه بندرعباس بمناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک صادر نمود .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج سردارشهیدرضارایکا،سرگرد پاسدار کریم بهرامی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید رضا رایکا در پیامی ضمن عرض تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات خدمت تمامی فعالان عرصه روابط عمومی اظهار کرد:امروزه که عصر توسعه ارتباطات و رسانه‌های گوناگون است دیگر هیچ مجموعه ای را بدون وجود نهاد مهمی همانند روابط عمومی نمی‌توان متصور بود. روابط عمومی بعنوان چشم تیزبین راوی حقایق تلاش‌های بسیجیان،عموم برای جامعه و همچنین بازتاب‌دهنده درخواست‌های جامعه به مدیران است.

روابط عمومی در تقویت انگیزه‌های درون‌سازمانی از یک‌سو و تلاش برای امیدبخشی، آگاهی‌بخشی عمومی و کمک به قوام اعتماد مردمی از سوی دیگر، نقشی بسیار مهم و تاثیرگذاری دارد.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، و... دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز جهانی "روابط عمومی و ارتباطات"صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر تلاش‌گران این عرصه است.

اینجانب روز روابط عمومی و ارتباطات را مغتنم شمرده و این روز را خدمت تمامی فعالان عرصه روابط عمومی خصوصا مسئولین روابط عمومی پایگاه‌های مقاومت بسیج صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان، آرزوی سلامت و موفقیت در راه خدمت رسانی مسألت می‌نمایم.

نظر شما