شناسهٔ خبر: 66696021 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ملت ایران در تمام حوزه ها پیشرفت داشته است

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: امروز ملت ایران اسلامی در تمام حوزه ها پیشرفت داشته و این مهم به برکت انقلاب اسلامی بوده که بر نقش وابستگی تعریف شده از سوی نظام سلطه غلبه کرده ایم. معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: امروز ملت ایران اسلامی در تمام حوزه ها پیشرفت داشته و این مهم به برکت انقلاب اسلامی بوده که بر نقش وابستگی تعریف شده از سوی نظام سلطه غلبه کرده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز" محمد دهقانی" روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: با توجه به اهمیت شعار سال آیین نامه ای در این زمینه پیشنهاد شده که به زودی ابلاغ می شود.

وی بیان کرد: بر روی آیین نامه بعدی نیز داریم کار می کنیم تا بتوانیم سازوکارهای مشارکت مردم و سرمایه گذاری آنان را داشته باشیم.

دهقان افزود: تمام تلاش ها در جهت رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم است.

وی از راه‌اندازی سامانه ملی ایجاد قانون اساسی در معاونت رییس جمهوری خبر داد و افزود: در هرجای کشور در زمینه اجرای قانون مطلبی باشد مورد پیگیری قرار می گیرد.

نظام سلطه برای ایران نقش وابستگی تعریف کرده بود
معا ن حقوقی رییس جمهور در ادامه گفت: براساس نقش تعریفی نظام سلطه قرار نبود کشور مولد باشیم بلکه برنامه ريز و تعریف این نظام برای وابستگی کشور بود.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران اسلامی در تمام حوزه ها پیشرفت داشته و این مهم به برکت انقلاب اسلامی بوده که بر نقش وابستگی تعریف شده از سوی نظام سلطه غلبه کرده ایم.

دهقان گفت: بخش مهمی از اهداف دشمنان برای تحریم ها با هدف وابستگی کشور بوده بطوریکه دیدیم تحریم ها فقط هسته ای نبود و دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت ما در تمام حوزه ها ما را تحریم کردند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: تحریم های فلج کننده دشمنان به بهانه نقض  حقوق بشر را داشتیم در حالی که هزاران کودک را به شهادت رساندند و مدعیان حقوق بشر با اساتید و دانشجویان خود چه رفتارهای ظالمانه ای دارند.

دهقان اظهار کرد: با همت ملت ایران، سرمایه گذاری و پشتیبانی دولت ها به رغم‌فشارهای سنگین پیشرفت کردیم.

وی ادامه داد: بیشترین فشارها را در دولت سیزدهم داشتیم از سوی دشمنان و دیدیم در دولت قبل به رغم این‌ه گفته شد با کدخدا می بندیم و مشکل حل نی شود ولی عقب نشینی و نرمش معکوس جواب داد.

وی با اشاره به برجام یادآورشد: کمترین نفع را در چند دهه گذشته داشتیم و دولت سیزدهم کا آمد گفت همه راهها را رفتیم جواب نداده ، راه خودمان را می رویم.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: شاید این ادعا درست باشد که در ۴۵ سال گذشته برای اولین بار با استقامت از زیر آوار تحریم بیرون آمدیم و خود را بالا کشیدیم‌.

وی یا آورشد: هیچ کس ادعا ندارد تحریم بی اثر است و کسی هم به استقبال آن‌نمی روداما نقشی که نظام سلطه تعریف کرده بود برای ایران مردم و دولت با همدیگر کمک کردند تا از نقش وابستگی خارج شدیم.

وی گفت: امروز در عرصه دفاعی دیدیم که به رغم اطلاع رسانی انجام شده، به همراه تلاش هایی که برای نرسیدن موشک های ایران به اسرائیل شد ، قدرت نظامی خود را به جهان نشان دادیم.

دهقان در ادامه  افزود: پیشنهاداتی که در استان ها است حتما لایحه محور باشد و مجلس ما مجلس مردمی بوده و از آمادگی لازم برخورداریم تا نواقصی که در حوزه قانون است برای حل مشکلات مردم مرتفع کنیم.

وی تاکید کرد: باید اختلافات بین دستگاهی را حل کردو در دعاوی بین المللی نیز با همه فشارها به لطف و همراهی متخصصان و حقوقدانان کشور موفقیت هایی داشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما