شناسهٔ خبر: 66695766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری خبر داد:

برگزاری مسابقات جهانی کارگری دارت و یک رشته رزمی در ایران

زهره گودرزی

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری گفت: امسال در رشته دارت و یک رشته رزمی میزبان مسابقات جهانی را به صورت متمرکز در ایران خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

جواد رمضی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به میزبانی مسابقات جهانی ورزش کارگری در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر دو رشته به صورت جدی در حال پیگیری است که در گذشته اقدامات خود را انجام داده بودیم اما فدراسیون جهانی ما بنا بر ملاحظاتی مقداری سختگیرانه در مورد میزبانی ایران رفتار می‌کنند.

وی تصریح کرد: در بخش کارگری هیچ وقت این کار را رقم نزدیم و امسال در رشته دارت و یک رشته رزمی میزبانی را به صورت متمرکز در ایران خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری خاطرنشان کرد: در صورتی‌که از این مرحله عبور کنیم و مسیر هموار شود قطعا سال‌ها بعد بحث میزبانی فعال‌تر خواهیم بود.

رمضی با اشاره به میزبانی لرستان برای مسابقات، اضافه کرد: احساس می‌کنم لرستان علی رغم تمام ظرفیت‌های که دارد یک دوره را که برای ترمیم و التیام که به جایگاه اصلی خود برگردد، نیاز دارد.

وی بیان کرد: لرستان ظرفیت بسیار بالا و قهرمانان و ورزشکاران بسیار خوبی دارد و باید توجه ویژه به استان شود که خود را بازیابی کند و جایگاه اصلی خود را به دست بیاورد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری ادامه داد: همیشه این استان در رشته‌های مختلف پای کار بود اما متاسفانه در چند سال اخیر این مهم مقداری افول داشته که نیازمند زمانی برای بازیابی و ترمیم است که مطمئن هستم این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

رمضی با اشاره به مسئله تقابل انجمن و هیات‌ها، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما همین موضوع است چون یک فدراسیون چند رشته‌ای هستیم و گسترده این فدراسیون زیاد است بعضی از مواقع این مسائل پیش‌آید که در این راستا همیشه توصیه می‌شود که تعامل وجود داشته باشد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر سازگاری تنظیم می کنیم که انتخابات و انتصابات در یک فرایند اتفاق بیفتد که مسائل در آن کمتر رخ دهد و به صفر نزدیک شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری با اشاره به کمبود سرانه ورزشی، اضافه کرد: ورزشکاران را درک کرده و مشکلات باید حل شود، در راستای سرانه ورزشی، فدراسیون متولی توسعه سرانه نیست بلکه با وزارت راه و ورزش و جوانان است.

رمضی بیان کرد: در زمینه اینکه قهرمانان دغدغه اشتغال، اعزام و معیشت نداشته باشند در تلاش هستیم کاری صورت گیرد که حداقل‌ها برای ورزشکاران مهیا و مشکلات آنها رفع شود.

انتهای پیام

نظر شما