شناسهٔ خبر: 66695539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بخشدار سرولایت شهرستان نیشابور

هفت روستای بخش سرولایت شهرستان نیشابور درگیر سیلاب

روستا‌های چکنه علیا، سوله، عشق‌آباد، بیدخان، خواجه آباد، نوسرانومیری، آق قایه بخش سرولایت شهرستان نیشابوردرگیر سیلاب هستند.

صاحب‌خبر -

۷ روستای بخش سرولایت شهرستان نیشابوردرگیر سیلاب

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، بخشدار سرولایت با بیان اینکه سیل جاری شده خوشبختانه خسارتی نداشته است، گفت: در پی وقوع شرایط ناپایدار جوی روز گذشته در برخی شهرستان‌های خراسان رضوی، در ساعت سه بامداد پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت، در اثر بارش تگرگ و بارندگی شدید در مسیل‌های رودخانه روستای سوله-عشق‌آباد منتهی به روستا‌های پایین‌دست سیلاب روان به وقوع پیوست.

باقر صدیقی افزود: در پی صدور هشدار نارنجی و تشدید بارندگی‌های روز گذشته، تمامی عوامل و پرسنل اعضای ستاد بحران سطح بخش سرولایت به ویژه دهیاران از هفته گذشته در حالت آماده‌باش هستند.

صدیقی گفت: در پی بارش نزولات جوی و رحمت الهی که به صورت ملایم و رواناب در بسیاری از روستا‌ها گزارش شد خوشبختانه بامداد امروز پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت بارش تگرگ و جاری شدن سیلاب را در مسیل رودخانه سوله- عشق‌آباد و هم چنین چکنه علیا داشتیم.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سرولایت افزود: فعالیت سامانه بارشی در روستا‌های چکنه علیا، سوله، عشق‌آباد، بیدخان، خواجه آباد، نوسرا، نومیری، آق قایه سبب بارش باران همراه با جاری شدن سیلاب و روان اب شد.

وی با اشاره به ورود سیلاب به برخی باغات و مسیر تأسیسات آبفا در روستای بیدخان گفت: این بارش‌ها در روستای چکنه علیا باعث مسدود شدن مسیر راه روستایی، تخریب مجدد مسیل شد که خساراتی را در برداشت.

 

 

 

نظر شما