شناسهٔ خبر: 66695224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با اعلام ستاد بحران؛

ویژه برنامه های روز ملی خیام نیشابوری لغو شد

نیشابور- رییس ستاد بحران شهرستان نیشابور از لغو ویژه برنامه روز ملی خیام نیشابوری در روز ۲۸ اردیبهشت ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دونده ظهر ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود برنامه ریزی صورت گرفته برای اجرای ویژه برنامه‌های روز ملی حکیم عمر خیام نیشابوری در شهرستان نیشابور اما به دلیل شرایط آب و هوایی برنامه‌های این بزرگداشت به طور کامل لغو است.

رئیس ستاد بحران شهرستان نیشابور افزود: با توجه به شرایط اضطراری آب وهوایی در سطح استان خراسان رضوی و اعلام‌هشدار نارنجی ویژه هواشناسی مبنی بر بارندگی‌شدید و احتمال بارش تگرگ و وقوع سیلاب و مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی برنامه‌ها در سالن توانیر و همچنین اجرای زنده کنسرت سالار عقیلی لغو است.

وی ادامه داد: بنا به فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در خصوص خودداری از کلیه سفرها و ترددهای غیر ضروری به دلیل بروز ترافیک و ضرورت تردد خودروهای امدادی و نیز لغو کلیه برنامه‌های مناسبتی و همچنین ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان سیل اخیر در شهر مشهد مقدس، مراسم‌ها و جشن‌های ویژه گرامیداشت روز ملی خیام در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغو و به زمان دیگری‌موکول می‌شود.

دونده گفت: زمان بندی اجرای برنامه‌ها بزرگداشت روز ملی خیام نیشابوری در زمان جدید متعاقباً اعلام خواهد شد و مراسم این دانشمند به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

نظر شما