شناسهٔ خبر: 66695223 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در راستای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار؛

آزمون کتبی سردفتری اسناد رسمی برگزار شد

در راستای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار؛ آزمون کتبی سردفتری اسناد رسمی مربوط به سهمیه سال ۱۴۰۲، به طور همزمان در ۱۸ حوزه امتحانی در ۱۷ استان معین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،آزمون کتبی سردفتری اسناد رسمی مربوط به سهمیه سال ۱۴۰۲ در راستای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به طور همزمان در ۱۸ حوزه امتحانی در ۱۷ استان معین برگزار شد.

در این آزمون که در اجرای ماده ۳ قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار و ماده ۳ آئین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد، ۱۴ هزار و ۱۸۵ نفر خانم و ۱۱ هزار و ۷۸۷ نفر داوطلب آقا در سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند.

سید صادق سعادتیان معاون امور اسناد سازمان ثبت که به همراه الیاسی مدیرکل امور اسناد و سردفتران این سازمان در دو حوزه امتحانی در دانشگاه‌های علامه طباطبایی و‌امیرکبیر تهران از فرآیند برگزاری بازدید می‌کردند با اشاره به ماده ۳ قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار گفت: داوطلبینی که موفق به کسب ۷۰ درصد از امتیاز میانگین نمرات یک درصد از حائزین بالاترین امتیاز‌ها شوند به عنوان قبول شده در این آزمون جهت طی مراحل مقتضی به سازمان ثبت معرفی می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما