شناسهٔ خبر: 66694495 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نظامیان صهیونیست توسط خودرو زیر گرفته شدند

براساس گزارش منابع خبری اسرائیلی، ۵ نظامی صهیونیست توسط یک خودرو در حیفای اشغالی زیر گرفته شدند. براساس گزارش منابع خبری اسرائیلی، ۵ نظامی صهیونیست توسط یک خودرو در حیفای اشغالی زیر گرفته شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، براساس گزارش منابع خبری اسرائیلی، ۵ نظامی صهیونیست توسط یک خودرو در حیفای اشغالی زیر گرفته شدند.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی صبح امروز پنجشنبه اعلام کرد که 5 نظامی صهیونیست در مقابل یک پایگاه نظامی در حیفا توسط یک خودرو زیر گرفته شده و مجروح شدند.

اطلاعاتی که منابع صهیونیستی در این زمینه ارائه می‌دهند ضد و نقیض بوده و رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 3 نظامی اسرائیلی در این حادثه زخمی شده‌اند.

پلیس اسرائیل نیز به نوبه خود اعلام کرد که یک خودرو به این نظامیان در مقابل یک پایگاه نظامی در حیفا برخورد کرده و آنها را زیر گرفته و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

برخی منابع صهیونیستی هم اعلام کردند راننده گریخته و برخی نیز گزارش دادند که راننده دستگیر شده است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که این حادثه در پیاده رو خیابان «موشه دایان» در حیفا رخ داده است و راننده خودرو توانسته از محل حادثه بگریزد.

این در حالی است که بامداد امروز نیز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی به سوی یک فلسطینی با این ادعا که تلاش داشته عملیاتی مقاومتی را با چاقو به اجرا دربیاورد، تیراندازی کردند.

رادیو رژیم صهیونیستی از شهادت این فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر داد.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما