شناسهٔ خبر: 66694340 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

یک آمبولانس آماج حملات مستقیم اسرائیل قرار گرفت

به گفته خبرنگاران حاضر از جبالیا، حمله رژیم صهیونیستی به یک آمبولانس در نزدیکی بیمارستان العوده جبالیا، حداقل دو امدادگر را مجروح کرده است. به گفته خبرنگاران حاضر از جبالیا، حمله رژیم صهیونیستی به یک آمبولانس در نزدیکی بیمارستان العوده جبالیا، حداقل دو امدادگر را مجروح کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، به گفته خبرنگاران حاضر از جبالیا، حمله رژیم صهیونیستی به یک آمبولانس در نزدیکی بیمارستان العوده جبالیا، حداقل دو امدادگر را مجروح کرده است.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که درگیری‌های شدید در جبالیا ادامه دارد، جایی که ده‌ها هزار غیرنظامی از روز شنبه از آنجا گریخته اند.

دیروز یک پرستار فلسطینی نیز در میان شهدای جنایات اسرائیل در این شهر بود. از شروع جنگ غزه، براساس گزارش سازمان ملل، بیش از ۵۰۰ امدادگر توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.  

جبالیا به یکی از نقاط اصلی درگیری در جنگ غزه تبدیل شده است.

در همین حین، کارشناس مشهور نظامی و امور راهبردی با اشاره به نبرد سنگین جاری در جبالیا اعلام کرد که این منطقه به گورستان متجاوزان تبدیل شده است.

 فایز الدویری کارشناس نظامی و امور راهبردی به نبرد سنگین مبارزان فلسطینی با اشغالگران در شمال غزه واکنش نشان داد.

این تحلیلگر امور نظامی گفت: جبالیا گورستان متجاوزان است و آنچه رخ می‌دهد فراتر از تصور است.

الدویری تاکید کرد: این گواهی بر نبرد سنگینی است که در این منطقه جریان دارد و سلحشوری رزمندگان فلسطینی را نشان می‌دهد. آنچه از تحولات نبرد فاش نشده بسیار عظیم است و پس از خوابیدن غبار جنگ حقایق بسیاری از آنچه بر سر اشغالگران آمده است، آشکار خواهد شد.

از سوی دیگر گردان‌های شهداء الاقصی در بیانیه‌ای از شهادت محمد رامی التلولی از رزمندگان این گردان‌ها در اردوگاه جبالیا در جریان نبرد با نظامیان صهیونیست در محور التقدم در اردوگاه جبالیا در جریان نبرد طوفان الاقصی خبر داد.

همزمان منابع خبری از نبرد سنگینی خبر دادند که میان مبارزان مقاومت و اشغالگران در اردوگاه جبالیا جریان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما