شناسهٔ خبر: 66694306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

با حضور رئیس جمهور؛

جشن احیای ۳۹۵ واحد راکد صنعتی مازندران برگزار شد

جشن احیای ۳۹۵ واحد راکد تولیدی و صنعتی با حضور رئیس‌جمهور و مدیران ارشد کشوری و استانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در ادامه برنامه‌های دومین سفر استانی به استان مازندران، در مراسم جشن احیای ۳۹۵ واحد تولیدی و صنعتی استان مازندران، شرکت کرد.

رئیس جمهور در این مراسم که در صنایع چوب و کاغذ مازندران در ساری برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز ولادت امام رضا علیه السلام گفت: در یک واحد تولیدی حضور دارم که با تدبیر مدیران و تلاش کارگران تولید آن ۱۰ برابر شده است.

وی تولید ۴۵ هزار تنی شرکت چوب و کاغذ مازندران و بازگشت کارخانه نساجی به مدار تولید را از گام‌های موثر دولت برای توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای بعدی این استان اعلام و گفت: احیای ۳۹۵ واحد تولیدی و صنعتی امروز به همت جامعه کارگران و مدیران دلسوز، انجام شد.

رییس جمهور، اضافه کرد: امید می‌رود با دستان توانمند کارگران در سنگر تولید به زودی، خودکفایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی را شاهد باشیم چون توسعه و استقلال کشور بر پایه تولید را اساس می‌دانیم.

وی، اثرات بازگشت واحدهای احیاشده را با ارائه آماری، تشریح و گفت: با بازگشت این تعداد از واحد به چرخه تولید در بخش‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی، صنایع غذایی، تبدیلی و خدمات بازرگانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۹ هزار و ۵۴۲ هزار میلیارد ریال، بیش از ۹ هزار و ۵۶۴ نفر اشتغال ایجاد شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم رئیس‌جمهور و هیئت همراه از برخی غرفه شرکت‌های تازه احیا شده، بازدید کرد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

نظر شما