شناسهٔ خبر: 66694290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجلاسیه مداحان استان تهران در بهارستان برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه بهارستان از برگزاری اجلاسیه مداحان استان تهران روز جمعه در مصلای شهر گلستان خبر داد. فرمانده سپاه بهارستان از برگزاری اجلاسیه مداحان استان تهران روز جمعه در مصلای شهر گلستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛صمد سلطانی فرمانده سپاه بهارستان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی گفت: رسانه نقش مهمی در بیان رویدادهای اجتماعی یک جامعه دارند به طوری که با نگارش هر مطلب می توانند آن جامعه را در دنیا از دید مردم زیر سوال ببرند و یا با بیان واقعیت ها و تکذیب اخبار جعلی مردم را نسبت به آن جامعه خوش بین کنند و همچین به موقع عمل کردن رسانه ها می تواند در کاهش بحران ها بسیار موثر باشد‌. 

او با شاره به عملیات وعده صادق گفت: ما به هیچ کشوری اجازه نخواهیم داد تا به حریم کشور ما تجاوز کنند و هرگونه تجاوزی را قاطعانه پاسخ خواهیم داد. در حالی که رژیم اشغالگر اسرائیل از سوی کشورهای غربی مورد حمایت قرار می گیرفت،ایران تنها با بیست درصد توان نظامی خود ضربه ای به این کشور متجاوز زد که تمام هم پیمانان این کشور متحیر از این اقدام شدند و این پاسخی به دشمنان ایران بود که هرگز در فکر ضربه زدن به این کشور نباشند.

 فرمانده سپاه بهارستان با اشاره به برنامه های دهه‌ی کرامت گفت: با همکاری رده های بسیج و شهرداری ها و دهیاری ها برنامه ها و جشن های متنوعی در سطح شهرستان اجرا می شود و این برنامه ها تا میلاد امام رضا ادامه خواهد داشت.

سلطانی با اشاره به اقدامات کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران گفت: این کنگره در روز ۳ خرداد ماه در حرم مطهر امام خمینی برگزار خواهد شد و تمام شهرستان های استان تهران در حرم امام تجمع خواهند کرد‌. اما اقداماتی که در بهارستان صورت گرفته می توان به اجلاسیه مداحان استان تهران در مصلای شهر گلستان،دیدار از خانواده های شهدا،چاپ زندگینامه شهدا بهارستان و رونمایی از چندین کتاب بخشی از مهم ترین برنامه های سپاه با همکاری سایر ادارات به مناسبت این کنگره می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما