شناسهٔ خبر: 66694252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نتایج مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری خزر

دوچرخه سوار عراقی در مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به مقام قهرمانی رسید.

صاحب‌خبر -

نتایج مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری خزر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نتایج مرحله دوم تور بین المللی خزر گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و چهارصد شهید سرافراز استان مازندران مشخص شد.


بیست و یکمین دوره دوچرخه سواری تور بین المللی خزر گرامیداشت ۱۰۴۰۰ شهید سرافراز استان مازندران پس از ۱۰ سال وقفه، از صبح دیروز آغاز شد.

مرحله دوم این تور بین المللی صبح امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت از بوستان لاله فریدونکنار تا کمربندی این شهر در ۱۵ دور و به طول ۷۰ کیلومتر برگزار شد که در پایان دوچرخه سوار عراقی به مقام قهرمانی رسید.

در این مرحله عبدالوهاب غنیم محمد از عراق با زمان یک ساعت و ۳۸ دقیقه بر سکوی نخست ایستاد، بنیامین حقیقی از اصفهان به مقام دوم رسید و جودایک عبدیکدیروف از ازبکستان به مقام سوم دست یافت.

مرحله نخست تور بین المللی دوچرخه سواری خزر صبح دیروز در مسیر سرخرود به گلشهر برگزار شد که اسامی نفرات برتر به این ترتیب است
۱. ایهاب حسین عبدالخدر از عراق
۲. آرتین صدیقی استان مازندران
۳. محمد نبی میرباقری از آذربایجان شرقی

مرحله سوم تور بین المللی دوچرخه سواری خزر از ساعت ۹ صبح فردا جمعه ۲۸ اردیبهشت، در مسیر سرخرود به نور و برگشت برگزار خواهد شد.

بیست و یکمین دوره دوچرخه سواری تور بین المللی خزر با حضور ۴۹ ورزشکار و ۹ تیم خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

 

ایوب رضوانی و گزارشی از روز دوم این مسابقات:

<div id="video-display-embed-code_11120198"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235831/11120198?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما