شناسهٔ خبر: 66693550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

روستای سولکلو گول کوثر مقصد کاروان پیک امید کانون استان اردبیل

کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برای خدمت‌رسانی فرهنگی در روستای سولکلو گل شهرستان کوثر حضور یافت.

صاحب‌خبر -

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هم‌زمان با گرامیداشت دهه‌ی کرامت، کاروان پیک امید مراکز کانون شهرستان کوثر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در قالب طرح امداد فرهنگی، در روستای دهستان زرج آباد از توابع بخش فیروز شهرستان کوثر حضور یافت.

 این برنامه با همراهی کاروان سلامت هلال‌احمر و سفیر دانایی کتابخانه عمومی شهرستان کوثر در روستای سولکلو گول که فاقد مدرسه است و دانش آموزان خود را در مسجد روستا آموزش می‌دهد، برگزار شد.

 فعالیت‌های مختلفی چون؛ قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، نقاشی روی پارچه، نقاشی روی چهره، بازی و سرگرمی و مسابقه پرتاب حلقه توسط مربیان کانون به ایجاد فضایی شاد و پرنشاط و تقویت روحیه و انگیزه دانش آموزان کمک کرد.

روستای سولکلو گول کوثر مقصد کاروان پیک امید کانون استان اردبیل

 کاروان سلامت هلال‌احمر که با حضور پزشک، خدمات درمانی و دارویی رایگان برای اهالی روستا ارائه می‌کرد، کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه را نیز برای دانش آموزان برگزار کرده و سفیر دانایی کتابخانه عمومی نیز کتاب اهداء کرد.

 حمید قویدل، مدیرعامل هلال‌احمر استان اردبیل نیز در برنامه حضور یافته و ضمن بازدید برای همکاری در بهبود شرایط آموزشی و فرهنگی روستا قول مساعد داد.

 اکرم راضی، مربی مسئول مرکز شماره یک کانون شهرستان کوثر بابیان اینکه طرح امداد فرهنگی کانون پرورش فکری در راستای خدمت‌رسانی فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق کمتر توسعه‌یافته اجرا می‌شود پیشنهاد داد به‌منظور پیشگیری از موازی کاری و کیفیت‌بخشی به خدمات در اجرای این قبیل برنامه‌ها، میان کانون پرورش فکری، جمعیت هلال‌احمر، کتابخانه عمومی و آموزش‌وپرورش استان تفاهم‌نامه‌ای منعقد شود.

روستای سولکلو گول کوثر مقصد کاروان پیک امید کانون استان اردبیل

گفتنی است اهداء جوایز به کودکان حاضر در برنامه به شورونشاط آنان افزوده اهالی روستا نیز با آش دوغ از عوامل برنامه و دیگر حاضران پذیرایی کردند.

نظر شما