شناسهٔ خبر: 66693026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس خبر داد:

واریز ۱۳ میلیارد تومان کمک نقدی حامیان به حساب ایتام و محسنین بندرعباس

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس از واریز بیش از ۱۳ میلیارد تومان کمک نقدی حامیان نیکوکار طرح اکرام به حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، «مسیح الله مرادی»، رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس در این خصوص گفت: طی سال گذشته حامیان معزز طرح اکرام ایتام و محسنین، مبلغ ۱۳ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان به صورت نقدی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده اند.مرادی با بیان اینکه این مبالغ به صورت مستقیم به حساب ایتام نیازمند و فرزندان محسنین واریز شده است، افزود: این میزان واریزی حامیان نیکوکار در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد ۳۴ درصدی داشته است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: در حال حاضر ۵۷۵ یتیم و ۹۵۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس قرار دارند که از حمایت های مادی و معنوی سه هزار و ۶۵ حامی نیک اندیش و سخاوتمند برخوردارهستند.

این مقام مسئول ضمن سپاس و قدردانی از همراهی و حمایت‌های حامیان بزرگواردر مرتفع نمودن نیازهای ضروری فرزندان معنوی خود، یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ حامیان نیکوکار مبلغ ۹ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان به حساب فرزندان معنویشان واریز نموده بودند.

46

نظر شما