شناسهٔ خبر: 66692606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

اعزام ۳۹ کاروان از زائران گلستانی به سرزمین وحی

مدیرکل حج و زیارت گلستان از صدور روادید برای بیش از پنج هزار و ۱۰۰ زائر که قرار است در قالب ۳۹ کاروان به حج تمتع اعزام شوند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، سیدعلی میرقاسم‌پور اظهار داشت: در سال گذشته تعداد زائرانی که از استان گلستان به حج تمتع اعزام شدند حدود ۳ هزار نفر بود که امسال خوشبختانه این تعداد با رشد بیش از ۷۰ درصدی به بیش از ۵ هزار زائر رسیده است.

مدیرکل حج و زیارت گلستان، گفت: معاینات پزشکی زائران انجام و روادید برای ۵ هزار و ۱۲۴ نفر از زائران گلستانی صادر شده است. این تعداد از زائران قرار است در قالب ۳۹ کاروان به سرزمین وحی اعزام شوند.

وی افزود: همه زائران گلستانی مدینه بعد هستند و در صورتی که برنامه اعزام تغییری پیدا نکند، از ۱۵ تا ۲۱ خرداد ماه اعزام زائران از فرودگاه بین‌المللی گرگان به مقصد جده انجام می‌شود.

میرقاسم‌پور بیان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در حج امسال اتفاق افتاده این است که از مجموع ۳۹ کاروان استان، زائران در ۳۵ کاروان در هتل‌هایی اسکان داده می‌شوند که مدیریت این هتل‌ها در اختیار گلستانی‌ها است.

وی گفت: نخستین گروه خادمان حجاج ایرانی ۲۱ اردیبهشت ماه به مدینه اعزام شدند تا مقدمات حضور سایر زائران ایرانی را فراهم کنند.

نظر شما