شناسهٔ خبر: 66692286 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

این ۵ سریال جدید در ماه مه ۲۰۲۴ منتشر می‌شوند

صاحب‌خبر -

اگر اهل تماشای سریال هستید، در اینجا شما را با ۵ سریال جدید که در ماه مه ۲۰۲۴ از استریم‌های پرطرفدار پخش می‌شوند، آشنا می‌کنیم.

هر ماه، سرویس‌های استریم پرطرفدار از نتفلیکس و Prime Video گرفته تا اپل تی‌وی پلاس و غیره، لیست بلند بالایی از سریال های تلویزیونی را ارائه می‌کنند که باید بین‌شان انتخاب کنیم. هم سریال‌های معمولی و هم سریال‌های فوق‌العاده و پر سروصدا در این لیست دیده می‌شوند. خوشبختانه ماه مه ۲۰۲۴ هم از این قاعده مستثنی نبود و از سریال های جدید و جذابی رونمایی کرد.

سریال های جدید مه ۲۰۲۴

در حال حاضر، حسابی جذب سریال‌های Sugar و Max’s Hacks از اپل‌تی‌وی‌پلاس شده‌ام. اما در بین انبوه سریال‌های جدیدی که این ماه منتشر می‌شوند، منتظر یک درام جدید از اپل به نام Dark Matter هستم. نظرسنجی جدیدی که در سایت Rotten Tomatoes Poll انجام شده هم این سریال را به عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین این ماه، در کنار چهار سریال جذاب دیگر که در ادامه معرفی می‌کنم، معرفی کرده است.

۱- سریال Tales of the Empire (هم اکنون، پخش از Disney پلاس)

۵ سریال جدید ماه مه ۲۰۲۴ - Tales of the Empire ۵ سریال جدید ماه مه ۲۰۲۴ - Tales of the Empire

سریال داستان‌های امپراطوری (Tales of the Empire) جدیدترین مجموعه انیمیشنی ساخته شده در دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است که توسط دیو فیلونی (Dave Filoni) کارگردانی شده است. این مجموعه شش قسمتی روایتگر داستان دو جنگجو در دوران‌های مختلف کهکشان جنگ ستارگان است.

همانطور که گفتیم، سریال داستان‌های امپراتوری ما را با دو شخصیت درگیر می‌کند. از یک طرف مورگان السبت جوان را داریم که در مسیر انتقام‌جویی، دنیای در حال گسترش امپراتوری را زیر پا می‌گذارد. در طرف دیگر، باریس اوفی، جدای سابق، تمام تلاشش را می‌کند تا در کهکشانی که به سرعت در حال تغییر است، زنده بماند. دیو فیلونی خالق و کارگردان ناظر این مجموعه است و انیمیشن آن فوق‌العاده به نظر می‌رسد. اما باید اعتراف کنم چیزی در تریلر توجهم را جلب کرد:

باورنکردنی‌ست که حتی بعد از ۴۰ سال، دیدن Darth Vader درحالی که با تهدید وارد اتاق می‌شود، هنوز هم لرز بر تن آدم می‌اندازد. از این رو اصلا تعجبی ندارد این انیمیشن در لیست بهترین سریال‌ های مه ۲۰۲۴ سایت راتن تومیتوز قرار گرفته باشد.

۲- سریال Dark Matter (از ۱۹ اردیبهشت، پخش از اپل تی‌وی پلاس)

۵ سریال جدید ماه مه ۲۰۲۴ - Dark Matter ۵ سریال جدید ماه مه ۲۰۲۴ - Dark Matter

۵ سریال جدید ماه مه ۲۰۲۴

این سریال جدید، دومین درام علمی – تخیلی پیچیده Apple TV پلاس در سال جاری است که حول محور «فیزیک کوانتومی» می‌چرخد و شخصیت اصلی را به درون یک جهان گیج‌کننده پرتاب می‌کند.

این سریال بر اساس رمانی به همین نام اثر بلیک کراوچ ساخته شده است. شخصیت اصلی داستان، یک فیزیکدان و استاد دانشگاه با بازی Joel Edgerton است. او یک شب در حالی که در شیکاگو به خانه‌اش برمی‌گردد، توسط یک خط زمانی جایگزین ربوده می‌شود. برای بازگشت به زندگی عادی‌، خانه و خانواده‌ی واقعی‌اش، او باید دشمنی باهوش را شکست دهد که از تمام حرکات بعدی او حتی پیش از انجام‌شان، باخبر است.

۳- سریال Blood of Zeus Season 2 (از ۲۱ اردیبهشت، پخش از نتفلیکس)

۵ سریال جدید ماه مه ۲۰۲۴ - فصل دوم Blood of Zeus ۵ سریال جدید ماه مه ۲۰۲۴ - فصل دوم Blood of Zeus

فصل جدید سریال Blood of Zeus که از ۱۰ ماه مه ۲۰۲۴ از Netflix پخش می‌شود، به دنبال سقوط زئوس و ایجاد خلا قدرت در میان خدایان است.

هرون، پسر نیمه‌خدای زئوس، در غم از دست دادن پدرش سوگوار است و در تلاش است تا جایگاه خودش را در این دنیای آشفته پیدا کند. او در خواب‌هایش زمزمه‌ای عجیب می‌شنود که او را به سمت نجات برادرش، سرافیم، از وحشت دنیای زیرزمینی سوق می‌دهد. اما از طرف دیگر، هادس، خدای دنیای مردگان، از ماجرای زمزمه‌ها و نیت خیر هرون بی‌خبر است. او در تلاش است تا سرافیم را برای تصاحب تخت خالی‌شده‌ی زئوس متقاعد کند، شاید به این امید که بتواند با رسیدن به قدرت، خانواده‌اش را از رنج طولانی‌مدتشان نجات دهد.

۴- سریال Interview with the vampire season 2 (از ۲۳ اردیبهشت، پخش از AMC)

۵ سریال جدید ماه مه ۲۰۲۴ - فصل دوم Interview with the vampire ۵ سریال جدید ماه مه ۲۰۲۴ - فصل دوم Interview with the vampire

علاقه‌مندان به ژانر وحشت و خون‌آشام‌ آماده باشید! فصل دوم سریال پربیننده «مصاحبه با خون‌آشام»، اقتباسی از رمان مشهور Anne Rice که از AM‌C در راه است. این سریال که در فصل اول خود به یک پدیده در بین طرفداران خاص تبدیل شد، بار دیگر با داستان‌های جذاب و شخصیت‌های منحصربه‌فرد خود، شما را به دنیای تاریکی و رمز و راز خون‌آشام‌ها می‌برد.

در فصل دوم، شاهد ادامه‌ روایت داستان توسط لویی، خون‌آشام جاودانه، برای خبرنگاری کنجکاو خواهیم بود. لویی که در اوایل قرن نوزدهم در نیواورلئان زندگی می‌کرد، مردی ثروتمند و سیاه‌پوست بود که توسط  Lestat de Lioncourt به یک خون‌آشام تبدیل شد. او در این فصل، به بازگویی خاطرات تلخ و شیرین زندگی جاودانه خود و نبردهایش با تاریکی درون و دنیای بیرون می‌پردازد.

بر اساس نظرسنجی سایت Rotten Tomatoes، سریال «مصاحبه با خون‌آشام» در حال حاضر موردانتظارترین سریال تلویزیونی ماه مه ۲۰۲۴ است. این موضوع نشان‌دهنده محبوبیت و کیفیت بالای این سریال و اشتیاق مخاطبان برای دیدن فصل جدید آن است.

۵- سریال Bridgerton season 3 (از ۲۷ اردیبهشت، پخش از نتفلیکس)

۵ سریال جدید ماه مه ۲۰۲۴ - فصل سوم Bridgerton ۵ سریال جدید ماه مه ۲۰۲۴ - فصل سوم Bridgerton

فصل سوم سریال Bridgerton با استقبال منتقدان و تماشاگران روبرو شده و بسیاری از منتقدان از داستان، شخصیت‌ها و فضاسازی سریال تمجید کرده‌اند. این فصل در حال حاضر امتیاز ۸.۲ از ۱۰ را در سایت IMDb دریافت کرده است.

فصل سوم سریال Bridgerton بر اساس رمان آقای بریجرتون عاشق نوشته جولیا کوئین ساخته شده است. این فصل داستان کالین بریجرتون، سومین پسر خانواده بریجرتون، و Penelope Featherington را دنبال می‌کند.

در فصل جدید، Penelope Featherington بعد از شنیدن حرف‌های ناخوشایند کالین بریجرتون درباره خودش در فصل گذشته، بالاخره از عشق یک‌طرفه به او دست کشیده است. کالین هم پس از سفرهای تابستانی‌اش برگشته و مشتاق است تا دوباره با پنه‌لوپه دوست شود، اما حالا پنه‌لوپه با سردی با او برخورد می‌کند. پیچیدگی احساسات بین آن‌ها زمانی بیشتر می‌شود که حضور پنه‌لوپه در جامعه‌ی اشراف (تون) پررنگ‌تر شده و پنهان کردن هویت مخفی‌اش به عنوان لیدی ویسل‌دان، برای او دشوارتر می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
دیدنی ترین سریال های جنایی سال ۲۰۲۴ ۱۶ سریال کره ای مورد انتظار در سال ۲۰۲۴ ١٠ تا از بهترین فیلم ها و سریال‌های ساخته شده براساس بازی های ویدیویی؛ از شاهزاده ایرانی تا فال‌اوت بهترین مینی سریال های درام تاریخی که نباید از دست بدهید ۱۰ تا از بهترین سریال های علمی تخیلی در کل تاریخ

نظر شما