شناسهٔ خبر: 66692120 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طوفان الاقصی ملت‌های عرب و مسلمان را متحد کرد

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا و انگلیس پس از جنگ جهانی دوم تا کنون چالشی، مانند آنچه امروز در دریای سرخ و دریای عرب با آن روبرو هستند، نداشته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا و انگلیس پس از جنگ جهانی دوم تا کنون چالشی، مانند آنچه امروز در دریای سرخ و دریای عرب با آن روبرو هستند، نداشته اند.

<div id="video-display-embed-code_11119112"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235695/11119112?width=600&height=350"></script></div>

 
محمد البخیتی در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: آن چهره اخلاقی دروغینی که سران رژیم اشغالگر بر آن پافشاری می‌کردند، امروز از بین رفته است.
محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله : رژیم اشغالگر وجهه رقبای خود را تخریب می‌کرد، به عنوان اینکه یک دولت دمکرات است که از آزادی و دیگر مسائل برخوردار است.. امروزه ابراز همدردی گسترده ای، نه تنها با مظلومیت ملت فلسطین بلکه با مقاومت فلسطین صورت می‌گیرد.
رژیم صهیونیستی تفرقه افکنی بین عرب‌ها و مسلمانان را در پیش گرفته بود، اما طوفان الاقصی ملت‌های عرب و مسلمان را متحد کرد و خطرناکترین ابزار این رژیم یعنی فتنه انگیزی مذهبی را نابود کرد.

 

نظر شما