شناسهٔ خبر: 66691932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

برزخ تغییر وضعیت برای جانشین بیرانوند

امیررضا رفیعی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان شرایط مطلوبی نداشت.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۳ ساله پرسپولیس که با حضور در بازی‌های لیگ برتر توانسنت جانشین مناسبی برای علیرضا بیرانوند در روزهای مصدومیت باشد، در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان عملکرد جالبی نداشت.

 

در این بازی که روز بعد از دیدار مقابل هوادار در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، رفیعی در نیمه اول در ترکیب تیمش بود که نمایش خوبی ارائه نداد و روی گل اول حریف که با یک ضربه ایستاهی به دست آمد واکنش خوبی نشان نداد.

رفیعی در چند صحنه دیگر هم عملکرد خوبی نداشت تا در مجموع روز خوبی را در این بازی پشت سر نگذارد. هر چند بازی تدارکاتی نمی‌تواند ملاک چندان مناسبی برای سنجیدن او باشد اما این دروازه‌بان همیشه در این بازی‌های تدارکاتی می‌درخشید.

البته رفیعی در چهار مسابقه رسمی لیگ برتری که انجام داد ثابت کرد دروازه‌بان توانمندی است و اوسمار در مواقع مقتضی می‌تواند روی او حساب کند.

رفیعی در دوره مصدومیت بیرانوند در سه بازی متوالی لیگ برتری به میدان رفت و کلین‌شیت کرد. او قبل‌تر در بازی ذوب آهن هم کلین‌شیت کرده بود تا عملکرد فوق العاده‌ای از خود بر جای بگذارد. با این حال او در یک بازی جام حذفی و حد فاصل دقایق 87 تا 122 دیدار مقابل آلومینیوم اراک چهار گل دریافت کرد که این مسئله از نظر روانی این گلر جوان را بهم ریخت.

با این وجود بعد از آن مسابقه حذفی بیرانوند به ترکیب پرسپولیس بازگشت و حالا رفیعی باید منتظر فرصت‌های بعدی در مسابقات فصل آینده باشد چرا که بعید است در سه هفته پایانی لیگ شانسی برای بازی کردن پیدا کند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما