شناسهٔ خبر: 66691772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف ۹۴ فقره سرقت در طرح ضربتی پلیس آگاهی استان سمنان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۴ فقره سرقت در سطح استان خبر داد و گفت: در پی اجرای طرح عملیاتی کشف وسایط نقلیه مسروقه ۲۲ سارق در سمنان دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سردار جلیل موقوفه‌ئی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآی جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی گفت: در پی اجرای طرح عملیاتی ۳ روزه کشف وسایط نقلیه مسروقه در سطح استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی مرکز سمنان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت. 

سردار موقوفه‌ئی با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات گسترده و طی عملیات‌های جداگانه ۲۲ سارق شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته سارقان به ۹۴ فقره انواع سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. 

این مقام انتظامی عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: توجه مردم نسبت به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد. 

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به تداوم اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت، خاطرنشان کرد: برخورد با سرقت یکی از مولفه‌های اصلی فعالیت پلیس در راستای ارتقاء رضایتمندی شهروندان است.

انتهای پیام

نظر شما