شناسهٔ خبر: 66691093 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر جهاد کشاورزی: تولید کنندگان برنج حمایت می شوند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: همه سیاست های واردات و صادرات برنج در راستای حمایت از تولیدکنندگان این محصول راهبردی در کشور تنظیم خواهد شد. وزیر جهاد کشاورزی گفت: همه سیاست های واردات و صادرات برنج در راستای حمایت از تولیدکنندگان این محصول راهبردی در کشور تنظیم خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدعلی نیکبخت اظهار داشت: استان مازندران در تولید چندمحصول راهبردی جایگاه ممتازی در کشور دارد و حمایت از این تولیدکنندگان از برنامه های جدی دولت است.

وی اظهار داشت: برنج، مرکبات و تولید گوشت و مرغ از جمله تولیداتی است که مازندران نقش مهمی در امنیت غذایی کشور دارد.

وزیر جهاد کشاورزی مازندران با بیان این مطلب که یکی از اصلی ترین هدف سفرهای استانی واکاوی مشکلات تولیدکنندگان است، خاطرنشان کرد: همه نیازها و ضرورت های تولید کنندگان در سفرهای استانی جمع آوری و برای گره گشایی کارها تصمیم های لازم اتخاذ خواهد شد.

همزمان با دومین دور سفر استانی رئیس جمهور به استان مازندران، وزیر جهاد کشاورزی با حضور در این استان همراه با استقبال شماری از مردم و مسوولان بازدید از چند واحد تولیدی کشاورزی و شیلاتی را آغاز کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه برنامه های از چند واحد تولیدی شامال واحد شالیکوبی و بسته بندی برنج آمل و بابل، اصلاح نژاد گاو سیمینتال آمل و مجتمع پروار بندی یکهزار راسی نور بازدید می کند.

همچنین نیکبخت از روستای «وازیک» محمودآباد که مولد گل و گیا در مازندران است، بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما