شناسهٔ خبر: 66690731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضرورت اتخاذ تصمیمات جدی برای توسعه هتل سازی و ناوگان هوایی کرمان

رئیس اتاق بازرگانی ستان کرمان گفت: باید تصمیم جدی برای توسعه هتل سازی و ناوگان هوایی استان گرفته شود تا مشکلات اقامتی و پروازی نداشته باشیم.

صاحب‌خبر -

سیدمهدی طبیب زاده  در پنل تخصصی توسعه صنعت گردشگری در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان گفت: به دنبال این هستیم که کرمان منطقه رویدادمحور باشد و می‌تواند پایتخت معدنی و گردشگری کشور باشد، اما به لحاظ زیرساخت‌های گردشگری بسیار ضعیف است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان ادامه داد: باید تصمیم جدی برای توسعه هتل سازی و ناوگان هوایی استان کرمان گرفته شود تا مشکلات اقامتی و پروازی نداشته باشیم.

سرمایه‌گذاران نیز در این پنل تخصصی قول مساعد دادند احداث دو هتل پنج ستاره در استان کرمان احداث شود.

 معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان نیز در این نشست به چالش‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان پرداخت و گفت: اراده انسان‌هاست که یک منطقه و یک کشور را می‌سازد.

وی با بیان این مطلب که گردشگری نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، تصریح کرد: باید بر روی افراد، محیط (استان کرمان) و تامین رفاه سرمایه‌گذاری کرد تا این صنعت رونق یابد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان ادامه داد: در سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به سرمایه‌گذاران این حوزه از محل تبصره ۱۸ داده شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: پیش بینی اشتغال استان کرمان در سال جاری در حوزه گردشگری حدود ۱۳۶۸ نفر است.

تجلی بیان کرد: برخی از سرمایه‌گذاران نمی‌دانند روی چه چیزی سرمایه‌گذاری کنند و این گاهی به دلیل عدم اطلاعات سرمایه‌گذار است. 

نظر شما