شناسهٔ خبر: 66690424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام کولیوند در گفتگو با بسیج عنوان کرد

روابط‌عمومی‌ها عنصری قوی در تقویت برنامه‌ها و اهداف سازمان‌ها

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه نهاوند گفت: در عصر حاضر روابط‌عمومی‌ها به عنوان عنصری قوی در تقویت برنامه‌ها و اهداف سازمان‌ها، نقش ویژه و مهمی در ایجاد ارتباط و تعامل فکری و اطلاعاتی ایفاء می‌کنند .

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد کولیوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته روابط عمومی اظهار کرد: در عصر حاضر و در تمام نظام‌های اجتماعی و مدیریتی، روابط‌عمومی‌ها به عنوان عنصری قوی در تقویت برنامه‌ها و اهداف سازمان‌ها، نقش ویژه و مهمی در راستای ایجاد ارتباط و تعامل فکری و اطلاعاتی ایفاء می‌کنند .

وی گفت: نقش روابط‌عمومی و میدان و تأثیر فعالیت آن درارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی در سطح خرد و کلان بر هیچکس پوشیده نیست و از این رو تمام فعالان در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و غیره دنبال روابط‌عمومی‌هایی هستند که آنان را درطراحی روش‌های درست و تعیین خط مشی های مرتبط با آینده یاری دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: امروزه در تمام دنیا سازمان‌های موفق سازمان‌هایی هستند که کارکنان روابط‌عمومی آنها بدانند که چگونه باید به شکلی شفاف و زیرکانه به تجزیه و تحلیل امور مبتلا به سازمان خود و رفع مسائل بپردازند و نقش مهم خود را در تعیین سمت و سوی سیاست‌های مد نظر سازمانی ایفا کنند.

وی افزود: بر این اساس یکی از حیطه های کاری و وظایف روابط‌عمومی در کنار اموری چون تولید محتوا و فرآورده‌های خبری،  روابط‌عمومی بحران است.

کولیوند تصریح کرد: روابط‌عمومی بحران وظیفه دارد که ضمن ارائه اطلاعات درست و دقیق و به موقع به مخاطبان سازمان متبوع، به اتهامات ناروا و یا اطلاعات نادرست نیز پاسخ دهد.

وی اظهار کرد: وظیفه حساس دیگری که برای روابط‌عمومی‌ها مطرح است، ساختن چهره‌ای مناسب از سازمان در میان مردم است، روابط‌عمومی‌ها باید بتوانند گزارش و عملکرد سازمان خود را به زبان ساده و به نحوی مناسب و مفید مطرح کنند، بنابراین امروزه باید دلیل عدم انعکاس کارکرد و خروجی مناسب و موثر و یا عدم تحقق اهداف و مأموریت‌های سازمانی را در ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها و نهادها جست که نتوانسته‌اند حلقه‌ ارتباط هر سازمان با مردم و رسانه‌ها باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ضمن گرامیداشت این روز گفت: موفقیت روزافزون را برای همه دست اندرکاران روابط‌عمومی سازمانها به خصوص روابط عمومی نهاد مقدس سپاه آرزومند هستم.

انتهای پیام/

نظر شما