شناسهٔ خبر: 66690248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید رئیس جمهور بر توسعه صادرات محصولات واحد‌های تولیدی

رئیس جمهور در حاشیه بازدید از شرکت چوب و کاغذ گفت: زمینه برای توسعه فعالیت‌ها و اشتغال زایی صنایع چوب و کاغذ بیشتر از گذشته فراهم شده است.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس جمهور پس از ورود به مازندران در نخستین برنامه کاری از کارخانه تازه احیا شده صنایع چوب و کاغذ مازندران که ظرفیت تولید آن از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تن به ۱۲۰ هزار تن رسیده است، بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی پیش‌تر هم زمانی که رئیس قوه قضاییه بود از این مجموعه بازدید داشت که در آن زمان این مجموعه در حداقل ظرفیت خود و در حد ورشکستگی در حال فعالیت بود، اما بازدید امروز رئیس جمهور به صورتی بود که میزان تولید این مجموعه ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس جمهور در حاشیه بازدید از شرکت چوب و کاغذ با عنوان اینکه زمینه برای توسعه فعالیت‌ها و اشتغال زایی صنایع چوب و کاغذ بیشتر از گذشته فراهم شده است، بر توسعه صادرات محصولات واحد‌های تولیدی تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی پس از این بازدید در جشن احیای ۳۹۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد حاضر شد.

وی پیش از حضور در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران، کارفرمایان و کارگران هم اکنون در حال برگزاری است، از تعدادی از غرفه‌های نمایشگاهی واحد‌های راکد تولیدی و صنعتی احیا شده هم حضور پیدا کردند و از نزدیک شنونده مشکلات صاحبان غرفه‌ها بودند.

با احیای کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده انواع کاغذ در ایران هم اکنون هزار و ۲۴۱ نفر در این کارخانه مشغول به کار شده اند.

 این کارخانه در سالهای گذشته پس از توقف فعالیت برای واگذاری ۴۸۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده بود که با تلاش و همت دولت مردمی و احیای این کارخانه هم اکنون ارزش کارخانه به بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.

نظر شما