شناسهٔ خبر: 66690159 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سردار سلیمانی:

حضور نیروهای جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی، برای سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور است

سردار سلیمانی: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ورود مردم به جریان اقتصاد کشور، یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری طی سالیان متمادی است گفت: حضور نیروهای جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی، برای سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه محمد رسول‌الله(ص) و اختتامیه قرارگاه موضوعی نوروز ۱۴۰۳ تهران بزرگ (شکوه هجرت) با بیان اینکه ما امروز شاهد بیداری اسلامی هستیم، گفت: بعضی‌ها فکر می‌کردند با یک تحول کوچک، بیداری اسلامی اتفاق نمی‌افتد در حالی‌که ما امروز از بیداری جهان اسلام به بیداری بشریت رسیده‌ایم.

وی افزود: بیداری‌هایی که امروز در آمریکا، کانادا، ژاپن و‌ ... شاهد آنها هستیم، همگی برگرفته از بیداری‌های اسلامی و نشأت‌گرفته از فرهنگ مقاومت اسلامی است.

سردار سلیمانی گفت: همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید با جهاد تبیین، دستاوردهای نظام را برای آحاد مردم تشریح کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حضور مردم در حل چالش‌های جامعه بسیار مهم است، عنوان کرد: هیچ چالشی برای مردم ما بزرگتر از جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس نبوده است؛ چنانچه مردم در دوران دفاع مقدس، پای کار نمی‌آمدند جمهوری اسلامی که نظامی نوپا بود نمی‌توانست موفقیتی به‌دست بیاورد؛ چالش جنگ اقتصادی امروز، سخت‌تر از چالش جنگ هشت سال دفاع مقدس نیست.

سردار‌ سلیمانی با بیان اینکه ورود مردم به جریان اقتصاد کشور، یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری طی سالیان متمادی است گفت: حضور نیروهای جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی، برای سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور است.

وی افزود: ظرفیتی که امروز در اختیار جوانان و نوجوانان کشورمان قرار دارد به‌مراتب بیشتر و گسترده‌تر از دوران ابتدایی پیروزی انقلاب و دفاع مقدس است؛ امروز سیاست‌ها و جغرافیاهای اقتصادی کشور مشخص است و تنها نیازمند نرم‌افزارهایی برای اجراست که یکی از آنها، نرم‌افزار جهادی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تهران بزرگ به عنوان پایتخت ایران اسلامی، ظرفیت‌های عظیمی برای جهش تولید در درون خود دارد، گفت: در سازمان بسیج سازندگی با کمک سپاه‌های استانی طرحی تحت عنوان «طرح ملی جهش تولید با مشارکت ملی» در حال آماده‌سازی است.

وی بر ضرورت ایجاد کارگروه‌های رفع موانع تولید در سپاه تهران بزرگ تاکید کرد و گفت: ما نباید فقط به خرمشهر سال ۶۱ اکتفا کنیم و همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند «خرمشهرها در پیش است» باید خرمشهر اقتصادی را نیز فتح کنیم و بدانیم که این فتح، یک فتح‌الفتوح بزرگ خواهد بود.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: ما در سازمان بسیج مستضعفین تمام قد در خدمت جهادگران که طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی هستند خواهیم بود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما