شناسهٔ خبر: 66690117 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بمناسبت دهه کرامت در پویش مهر همگانی

رئیس انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس از توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بمناسبت دهه کرامت در پویش مهر همگانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا جعفری از توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در پویش مهر همگانی بین نیازمندان خبر داد و گفت: جامعه دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی در بخش‌هایی است که نیازمند حرکت جمعی و کار خیر گروهی و جهادی است.

او گفت: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی در همدلی اجتماعی و پویش مهر همگانی بنا به نظر مقام معظم رهبری، مسئولین به مسئله‌ی معیشت مردم یک اهتمام ویژه مصروف کنند؛ امروز مهم‌ترین کار و اولویّت این است، چون دشمن روی این متمرکز است؛ معیشت طبقات ضعیف. مشکلاتی که برای طبقات ضعیف در امر معیشت پیش می‌آید، جزو اساسی‌ترین کار‌ها است.

همزمان با دهه کرامت و سالروز بزرگداشت احمد بن موسی کاظم علیه السلام (شاهچراغ) و لزوم برخورداری نیازمندان از بسته‌های معیشتی در ایام مبارک دهه کرامت به همت جمعی از خیرین انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان ویژه نیازمندان، ایتام و خانواده‌های فاقد سرپرست و افراد دارای نیاز‌های ویژه در بسته‌های معیشتی برنج، روغن، رب، سویا، خرما، مرغ، نمک، قند و. تهیه و با مشارکت خیران درب منزل توانخواهان تحویل داده شد.

جعفری گفت: جمعی از دانشجویان مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز، خیرین ورزشی، اعضای هیئت رئیسه انجمن کورن هول ایران و هیات ورزش‌های همگانی استان فارس، در کنار خانواده‌های نیازمند قرار گرفتند و شادی را به کودکان و خانواده‌های نیازمند هدیه کردند.

جعفری ضمن قدردانی از دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز، خیرین ورزشی، هئیت ریئسه انجمن کورن هول ایران و هیات ورزش‌های همگانی استان فارس که به پویش مهر همگانی پیوستند از همه خیرین و عموم مردم درخواست کرد تا با مشارکت و حضور در طرح‌های اجتماعی انجمن ورزش‌های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس این مجموعه را یاری نمایند تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود را در برابر مسائل و مشکلات موجود معیشتی و اجتماعی مساعدت و همراهی لازم را داشته باشند.

او افزود: از دیگر برنامه‌های دهه کرامت با توجه برگزاری ارائه خدمات مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف تحصیلی، خانوادگی و فرزند پروری در نقاط محروم به همت مدیریت مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز، روانشناسان و مشاوران خیر از طرح‌هایی است که به زودی در محلات کمتر برخوردار و محروم اجرا خواهد شد.

جعفری با اشاره به مسئولیت اجتماعی تمام بخش‌ها گفت: هر کجا آسیب و نیازی باشد باید تمام اقشار مختلف مردم در کنار هم برای رفع آن تلاش کنند.
استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی دولتی و خیرین میتواند بخش مهمی از این نیاز‌ها را برطرف کند.

نظر شما