شناسهٔ خبر: 66689795 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

درخشان: پرسپولیس می تواند از لغزش استقلال استفاده کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت:پرسپولیس باید برای رسیدن به هدفش تمام تمرکز خود را روی سه بازی باقی مانده بگذارد و به هر بازی به چشم فینال نگاه کند. پیشکسوت پرسپولیس گفت:پرسپولیس باید برای رسیدن به هدفش تمام تمرکز خود را روی سه بازی باقی مانده بگذارد و به هر بازی به چشم فینال نگاه کند.

صاحب‌خبر -

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در مورد خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفته است، ستودنی است اما امیدوارم این تلاش ها به بهترین شکل نتیجه بدهد و مسائل مربوط به این مساله مهم به شکل اصولی پیش برود. مهمترین موضوع در این بحث این است که مدیرانی که پس از خصوصی سازی به این تیم اضافه شود، مدیرانی فوتبالی باشند که به مشکلات فوتبال را بدانند و راه حل های مناسبی برای رفع آن بدانند تا این دو تیم بتوانند به جایگاه خوبی در سطح آسیا برسند.

وی در مورد وضعیت فنی پرسپولیس در لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی تاکیدکرد: بازی‌های باقی مانده برای پرسپولیس و استقلال سخت است و مسالهای که می‌تواند باعث موفقیت آنها شود این است که بتوانند تمرکز لازم را داشته باشند. پرسپولیس باید برای رسیدن به هدفش تمام تمرکز خود را روی سه بازی باقی مانده بگذارد و به هر بازی به چشم فینال نگاه کند. اتفاقات در فوتبال غیرقابل پیش بینی است و من فکر می‌کنم استقلال در مسیر سه بازی‌اش امتیاز از دست می‌دهد و پرسپولیس می‌تواند از این مساله به نحواحسن استفاده کند.

پیشکسوت پرسپولیس اشاره‌ای به لزوم تجهیز ورزشگاه‌های ایران به سیستم VAR داشت و در این خصوص تصریح کرد: داشتن این سیستم از نیازهای اصلی فوتبال ایران است و می‌تواند به خیلی حرف و حدی‌ها پایان دهد و به نوعی حق را به حقدار برساند.

درخشان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: ما به حضور بانوان در ورزشگاه‌های مان نیاز داریم و باید شرایطی را برای این عزیزان فراهم کنیم که حرمتشان به طور کامل حفظ  شود. باید به بانوان احترام گذاشته شود و اجازه ندهیم برخی افراد بی ریشه و بی هویت حرمت آنها را زیر سوال ببرند. برخوردی که اخیرا با بانوان هوادار شد، باعث شد من خجالت بکشم.

گفت و گو از علی شفیعی جم

انتهای پیام/ 

نظر شما