شناسهٔ خبر: 66689670 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

شرایط و جزئیات مزایده محصولات ایران خودرو در اردیبهشت 1403

صاحب‌خبر -

در مزایده محصولات ایران خودرو در اردیبهشت 1403 این خودروساز بزرگ به نمایندگی از امداد خودرو، شماری از خودروهای تصادفی و آسیب‌دیده را عرضه می‌کند.

بنا بر جدیدترین اخبار خودرو، گروه ایران خودرو قصد دارد به نمایندگی از شرکت امداد خودرو، شماری از خودروهای سواری تصادفی و آسیب‌دیده را به فروش برساند. این رویداد برای پوشش دادن تقاضای طیف گسترده‌تری از متقاضیان، به‌شکل آنلاین و غیر حضوری انجام خواهد شد.

مزایده محصولات ایران خودرو در اردیبهشت 1403

زمان برگزاری مزایده ایران خودرو از ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 تا ساعت 15:00 عصر روز یکشنبه 30 اردیبهشت خواهد بود و متقاضیان باید همه درخواست‌ها و پیشنهادهای قیمتی خود را در این بازه زمانی ثبت کنند.

محل برگزاری رویداد نیز مطابق برنامه اعلام شده، انبار بدنه ایساکو به آدرس جاده قدیم کرج، بزرگراه شهید متوسلیان، سه راهی شهریار به سمت شهریار، دوربرگردان اول به سمت تهران، بعد از سردخانه استقلال، کوچه اول، داخل کوچه سمت چپ، اولین درب انبار است.

به‌گفته برگزارکنندگان، با هدف جلوگیری از هر نوع سوءاستفاده احتمالی افراد و سایت‌های سودجو، شرکت‌کنندگان در مزایده محصولات ایران خودرو اردیبهشت 1403 باید پیشنهادهای قیمتی خود را صرفا به‌طور آنلاین و از طریق سایت اینترنتی auction.ikco.ir ثبت کنند.

شرایط و جزئیات مزایده محصولات ایران خودرو در اردیبهشت 1403 شرایط و جزئیات مزایده محصولات ایران خودرو در اردیبهشت 1403

مبلغ سپرده اولیه برای شرکت در این مزایده در مورد تمام خودروهای طرح، دویست میلیون ریال در نظر گرفته شده و پرداخت این مبلغ نیز صرفا از طریق درگاه بانکی هوشمند موجود در سایت مزایده و با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب ممکن است.

البته باید بدانید که پرداخت وجه در این درگاه، صرفا با استفاده از کارت بانکی متعلق به صاحب اصلی حساب ممکن است و محدودیت‌های پرداخت کاملا مطابق با ضوابط بانکی اعمال می‌شود. گفتنی است، شرکت در مزایده و پرداخت مبلغ سپرده اولیه، به‌معنای پذیرش تمام شرایط و ضوابط مزایده است. مشروح شرایط را نیز می‌توانید در سایت رسمی ایران خودرو به آدرس www.ikco.ir مطالعه کنید.

با این وصف و از آنجایی که ایران خودرو به‌عنوان مسئول برگزاری مزایده، در روند رد یا قبول پیشنهادها اختیار کامل را دارد، توصیه می‌شود تمام متقاضیان نسبت به مطالعه شرایط برگزاری مزایده به‌دقت و به‌طور کامل اقدام کنند.

گفتنی است همه پرداخت‌های لازم در این طرح صرفا از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه یا از طریق حواله بانکی دریافت می‌شود و پرداخت همه هزینه‌های جانبی شامل مالیات، عوارض و حقوق دولتی نیز بر عهده برندگان مزایده است. همچنین هزینه برگزاری مزایده نیز توسط برندگان پرداخت خواهد شد.

لازم به ذکر است، پس اعلام نتایج، برندگان مزایده باید در مدت تعیین شده نسبت به پرداخت کامل وجه خودرو اقدام کنند و در غیر این صورت، بنا بر شرایط مزایده، سپرده شرکت در مزایده بدون هیچ تشریفات قضایی یا اداری خاصی به نفع برگزارکننده مزایده، ضبط می‌شود و شرکت‌کنندگان نیز امکان هیچ اعتراضی را نخواهند داشت. از سویی بعد از واریز وجه خودرو نیز امکان انصراف از طرح وجود ندارد.

همچنین، متقاضیان باید پیش از اقدام برای ثبت‌نام و دریافت اسناد مزایده، نسبت به تکمیل اطلاعات شخصی خود در سایت esale.ikco.ir اقدام کنند و در صورت عدم ثبت دقیق اطلاعات، امکان شرکت در مزایده را نخواهند داشت.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:
  • شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک – اردیبهشت 1403
  • شرایط فروش کامیون و کامیونت کاویان در اردیبهشت 1403
  • شرایط و جزئیات مزایده محصولات ایران خودرو در اردیبهشت 1403
  • شرایط فروش نیسان سانی وارداتی در اردیبهشت 1403
  • شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرومکس IE در اردیبهشت 1403
  • شرایط فروش شاسی بلند چینی دایون Y7 در اردیبهشت 1403
  • شرایط فروش وانت نیسان آبی زامیاد – اردیبهشت 1403 (لغو شد)
  • آغاز فروش بدون محدودیت وانت آریسان در اردیبهشت 1403
  • مشخصات فنی و امکانات نسخه 1.5 لیتری کیا K5، نسل جدید اپتیما اعلام شد + شرایط فروش سامانه یکپارچه
  • شرایط فروش لاماری ایما هیبریدی در سامانه یکپارچه

نظر شما