شناسهٔ خبر: 66688723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار خادمان حرم مطهر رضوی با خانواده تنها شهید روستای کهنوج معزآباد کرمان

خادمان کاروان زیر سایه خورشید در روستای کهنوج معزآبادبا خانواده شهیده زینب یعقوبی (تنها شهید روستا) از شهدای انفجار تروریستی ۱۳ دی کرمان دیدار وگفتگو کردند.

صاحب‌خبر -
 
 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، به‌مناسبت دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک گنبد حرم امام رضا(ع) که به نام گروه شهید مداح حاج عادل رضایی نامگذاری شده ،  با حضور در روستای کهنوج معزآباد از توابع بخش چترود کرمان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید زینب یعقوبی با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

پدر شهید زینب یعقوبی، در این دیدار گفت :دخترش در روز ولادت حضرت زینب(س) به دنیا آمد و برای همین نامش را زینب گذاشت، ودخترم زینب همیشه دلش می‌خواست در روستا شهید گمنام دفن شود و یک هفته قبل از شهادت به دوستانش گفته بود که به زودی برای روستا شهید گمنام می‌آورند.

شهید زینب یعقوبی، دانش‌آموز ۱۶ ساله‌ای بود که در حمله تروریستی ۱۳ دی‌ گلزار شهدای کرمان به شهادت رسید و  نخستین و تنها شهید روستای کهنوج معزآباد از توابع بخش چترود شد و این روستا را صاحب گلزار شهدا کرد.

 کاروان خدام حرم رضوی به مناسبت دهه کرامت در اقصی نقاط استان کرمان حضور پیدا کردند تا حال و هوای معنوی حرم هشتمین خورشید را گسترش دهند و برای سیزدهمین سال متوالی است که به‌همت هیئت‌ تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل(ع) ده‌زیار کاروان خادمان حرم ثامن الحجج(ع) در ایام دهه کرامت در بخش چترود شهرستان کرمان حضور پیدا و در برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی و جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید شرکت می‌کنند.

نظر شما