شناسهٔ خبر: 66688581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد؛

سوم شدن کانون فرهنگی تربیتی بعثت نهبندان در جشنواره کشوری کارینو

موسوی نژاد گفت: کانون فرهنگی تربیتی بعثت نهبندان در جشنواره کشوری کارینو موفق به کسب رتبه سوم شد.

صاحب‌خبر -

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب رتبه سوم چهارمین دوره جشنواره کارینو از سوی کانون فرهنگی تربیتی بعثت شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری جشنواره کارینو، هدایت دانش آموزان به قله‌های تربیتی و فتح آن با حرکت بر صراط تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی است.

او از کارینو به معنای فضاسازی برای پرداحتن به ایده ها، خلاقیت ها، نوآوری ها، ابتکارات و افکار نسل جدید ایران اسلامی در سنگر مدارس، یاد کرد و افزود: نزدیک به هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی و تربیتی از سراسر کشور در چهارمین جشنواره کارینو شرکت کرده و آثار خود را عرضه کردند.

موسوی نژاد با بیان اینکه جشنواره کارینو در ۲ بخش ارائه ایده‌های تحولی، تجربیات برتر و ابتکارات خلاقانه مدیران کانون‌ها، نمایشگاه تولیدات و محصولات کانون‌های فرهنگی تربیتی به میزبانی اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، تصریح کرد: پس از ۴ دوره پایش و داوری، از ۹ اثر به عنوان آثار برتر تجلیل شد که کانون بعثت خراسان جنوبی در رتبه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: هزار و ۳۵۶ اثر به دبیرخانه کارینو ارسال شده بود که از این میان ۲۰ مدیر کانون فرهنگی تربیتی کشور به مرحله نیمه نهایی این جشنواره راه یافتند.

چهارمین جشنواره کارینو کانون‌های فرهنگی تربیتی از ۲۴ لغایت ۲۶ اردیبهشت برگزار شده است.

نظر شما