شناسهٔ خبر: 66688505 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

نجفی: به اسکیت توجه شود بیشتر افتخارآفرینی می‌کنیم/ جوایزمان هزینه یک دست چرخ برای تمرین هم نمی‌شود

بازیکن تیم ملی اسکیت سرعت گفت: با توجه به رکورد‌هایی که در مرحله آخر انتخابی تیم ملی ثبت شد بازیکنان از شانس مدال بسیار بالایی در مسابقات جهانی برخوردار هستند.

صاحب‌خبر -

اروین نجفی، بازیکن تیم ملی اسکیت سرعت، در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایطش اظهار داشت: اردو‌های تیم ملی بعد از خرداد شروع خواهد شد که امیدوارم تمام بازیکنانی که در اردو حضور دارند بتوانند بهترین عملکرد را از خود نشان بدهند.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی در شهریور ماه در ایتالیا برگزار خواهد شد که امیدوارم مسئولین و فدراسیون کار‌های لازم را برای حضور در این رقابت‌ها انجام بدهند تا ما بتوانیم اعزام شویم.

عضو تیم ملی اسکیت سرعت گفت: با توجه به رکورد‌هایی که در مرحله آخر انتخابی تیم ملی ثبت شد واقعاً بازیکنان از شانس مدال بسیار بالایی در مسابقات جهانی برخوردار هستند که در صورت اعزام می‌توانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

*جوایز وزارت ورزش هزینه یک دست چرخ برای تمرین هم نمی‌شود

نجفی در ادامه با اشاره به اقدامات مثبت فدراسیون اسکیت تصریح کرد: زمین اسکیت آزادی بعد از چندین سال فرسودگی درحال ترمیم است و امیدوارم با کمک مسئولین در تمامی نقاط کشور زمین‌های استاندارد اسکیت ساخته شود تا ورزشکاران بیشتری بتوانند در سطح ملی و جهانی رقابت کنند.

وی با انتقاد از جوایز قهرمانان رشته اسکیت گفت: جوایزی که وزارت ورزش در نظر گرفته بود مبلغ بسیار ناچیزی بود که حتی هزینه تهیه یک دست چرخ برای تمرین کردن اسکیت‌سواران هم نمی‌شود. این رشته در بازی‌های آسیایی تاریخ‌سازی کرد و مدال‌آور بود و در مسابقات جهانی هم جزو رشته‌های مدال‌آور است که اگر حمایت شویم نتایج بهتری هم کسب خواهیم کرد. امیدوارم به این موضوع رسیدگی شود تا ورزشکاران اسکیت هم برای افتخارآفرینی در میادین بین‌المللی بیشتر دلگرم شوند.

*امیدوارم مسئولین نگاه ویژه‌تری به اسکیت داشته باشند 

عضو تیم ملی اسکیت سرعت گفت: افتخار این را دارم که دارنده اولین مدال ۱۰۰ متر آسیایی جوانان هستم و امیدوارم بتوانم با حمایت‌های مردم افتخارات بیشتری را کسب کنم. خوشحالیم که شرکت مأموران دوپینگ نادو در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی حضور داشتند تا ورزش پاکی را داشته باشیم.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین نگاه ویژه‌تری به ورزش اسکیت داشته باشند تا بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را برای کشورمان به دست بیاوریم، چون پتانسیل و استعداد‌های خوبی داریم که در صورت حمایت‌های بیشتری می‌توانند پرچم ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام/

نظر شما