شناسهٔ خبر: 66687888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چالش جذاب دهقان‌نژاد در گیتی‌پسند اصفهان؛

مدافع قهرمانی با جذب ملی‌پوش جوان زهردارتر می‌شود

مهدی دهقان‌نژاد، ملی‌پوش جوان و فصل گذشته تیم گهرزمین سیرجان با قراردادی دو ساله به تیم گیتی‌پسند اصفهان پیوست و به چالش جذاب و حساسی ورود کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اولین خرید در مارکت مدافع عنوان قهرمانی بازیکنی جوان و ملی پوشی است که فصل گذشته با پیراهن تیم گهرزمین سیرجان دوران موفقی را پشت سر گذاشته و با به ثمر رساندن 13 گل و 10 پاس‌گل، ضمن بدست آوردن جامه تیم ملی، جزو چهره‌های تاثیرگذار فصل به شمار رفت. فرم بازیکن جوان و جدید گیتی‌پسند به قدری فوق العاده بود که به علت تمام کنندگی بسیار بالا و ضربات دقیق در چهارچوب دروازه‌ها، تمامی کارهای ایستگاهی روی این بازیکن متمرکز شده بود و همچنین گل‌های زیبا و دیدنی را برای تماشاگران به تصویر کشید.

او می‌تواند با هر دو پا ضربات خطرناکی بزند، که دروازه‌بان‌ها را با چالشی غیرعادی مواجه می‌کند. به همین دلیل، وحید شمسایی سعی کرد در کنار حسین طیبی و سعید احمدعباسی به این فوتسالیست مستعد بها بدهد و زیر نظر داشته باشد و برای بازی با تیم ملی روسیه فراخوانده شود.

2022352

مهدی دهقان‌نژاد ممکن است در فصول آینده نقش بسیار بزرگتری در فوتسال ایران داشته باشد و می‌توان به این بخش نگاه کرد که چرا بازیکن یا باشگاه با توجه به قطعی شدن انتقال سعید احمدعباسی به گیتی‌پسند، چنین همکاری را رقم زده‌اند.

با این وجود، باشگاه گیتی‌پسند او را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های آینده‌‌ خود می‌بیند و چالش و رقابت جذابی در تمرینات و مسابقه‌‌های فصل آینده‌ بین دو راس گلزن و قهارش در راه است. بدون شک با توجه به سطح بالای هر دو بازیکن، یک همزیستی چالش برانگیز در راه است که خط حمله مدافع عنوان قهرمانی را زهردارتر خواهد کرد.

نظر شما