شناسهٔ خبر: 66687881 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سخنگوی آموزش و پرورش: پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۲ پرداخت می شود

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۲ با سازمان برنامه و بودجه هماهنگی شده و در صورت تأمین اعتبار، پرداخت پاداش پایان خدمت این افراد آغاز می شود. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۲ با سازمان برنامه و بودجه هماهنگی شده و در صورت تأمین اعتبار، پرداخت پاداش پایان خدمت این افراد آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا درباره تجهیزات ورزشی و مربی ورزشی در مدارس اظهار داشت: امسال آزمون ۱۹ هزار نفری در راستای کیفیت بخشی نظام آموزشی برگزار می‌شود، از این تعداد حدود ۲ هزار نفر  مشاور و ۱۷ هزار نفر باقی مانده هم به عنوان مربی‌های چند ساحتی تربیت می‌شوند، این مربیان دارای مهارت تربیت بدنی، مشاوره و امور تربیتی هستند و نیاز ما به مربی تربیت بدنی تأمین می‌شود.  

وی ادامه داد: ما در بودجه سال ۱۴۰۲ اعتبار خوبی در حوزه پرورشی داشتیم که این اعتبار ۲۷ صدم درصد مالیات ارزرش افزوده بوده و همه این اعتبار محقق شد. همچنین اعتباری به ارزش یک هزار میلیارد تومان در نظرگرفته شد که به تجهیزات ورزشی مدارس اختصاص پیداکرد.  

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته عنوان کرد: پاداش پایان خدمت  فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است و در این مورد بدهی نداریم، پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ هم پرداخت شده است، اما تعدادی از این فرهنگیان بازنشسته ناظر به رتبه بندی مطالباتی دارند که محاسبه شد و بخشی از این مطالبات در فروردین ماه پرداخت کردیم و  برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۲ هم با سازمان برنامه و بودجه  هماهنگی انجام شده و با تأمین اعتبارات، پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.  

 انتهای پیام/

نظر شما