شناسهٔ خبر: 66687588 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رضوانی: سهمیه وایلدکارت شنا برای المپیک پاریس قطعی است

رییس فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو گفت: ما قطعا یک شناگر در المپیک پاریس داریم چون سهمیه وایلد کارت را قطعی کردیم. رییس فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو گفت: ما قطعا یک شناگر در المپیک پاریس داریم چون سهمیه وایلد کارت را قطعی کردیم.

صاحب‌خبر -

محسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران اظهار داشت: این مراسم نظم بالایی داشت و از همکارانم در وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که باعث تجلیل از قهرمانان و مدال آوران شدند تا روحیه آنها حفظ شود. به هر حال این کار‌ها باعث می‌شود تا ارزش کار قهرمانان حفظ شود.

وی درباره سهمیه وایلد کارت شنا برای المپیک پاریس افزود: ما قطعا یک شناگر در المپیک پاریس داریم، چون سهمیه وایلد کارت را قطعی کردیم اما دو شناگر دیگر ایران هم شانس گرفتن سهمیه المپیک را دارند. این ۲ شناگر با مربی ترکیه‌ای همه چیز را هماهنگ می‌کنند و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به روز‌های سخت واترپلو تصریح کرد: ملی پوشان جوان واترپلو ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا درخشیدند و به عنوان نایب قهرمانی قاره کهن دست یافتند که کار بزرگی بود. این تیم باید برای رقابت‌های جهانی آرژانتین که تیر ماه برگزار می‌شود، خودش را آماده کند و در حال تامین هزینه‌ها هستیم تا به امید خدا آینده سازان واترپلو را اعزام کنیم.

رضوانی درخصوص واترپلو بزرگسالان هم خاطرنشان کرد: رقابت‌های جهانی بزرگسالان هم احتمالا در سنگاپور برگزار خواهد شد. البته خودمان هم درخواست دادیم که اگر مردان و بانوان جداگانه برگزار شود، میزبانی بخش مردان را در ایران داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما