شناسهٔ خبر: 66687466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر مشهد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

با مصوبه شورای شهر مشهد عملیات احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی آغاز می‌شود

«فرهمندی» گفت: در بودجه سال جاری شهرداری مشهد اعتباری برای احداث ساختمان اصلی موزه ومرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی اختصاص پیدا کرد اما به رغم وجود محدودیت‌های مالی پیشنهاد شد از طریق تخصیص بخشی از بدهی یکی از مودیان شهرداری این مهم دنبال شود که بحمدالله این پیشنهاد به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد رسید.

صاحب‌خبر -

«ایمان فرهمندی» نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان خراسان رضوی اظهار داشت: دوره ششم مدیریت شهری مشهد؛ دوره‌ای است که بیشترین توجه را به مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر دارد؛ بر همین اساس تلاش ما بر این بوده که پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی با همین نگاه فرهنگی و در راستای گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت تقویت شود.

وی در ادامه یادآور شد: در طول یکی دو سال اخیر؛ دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد دو مصوبه خیلی خوب برای تکمیل این مرکز فرهنگی داشت اما متأسفانه به دلایل اداری و محدودیت‌های ایجاد شده مالی، کار پیش نرفت و امکان اعمال سیاست مد نظر فراهم نشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در تشریح آخرین مصوبه این شورا برای  برای احداث ساختمان اصلی موزه ومرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: در بودجه سال جاری شهرداری مشهد اعتباری به این مهم اختصاص پیدا کرد اما به رغم وجود محدودیت‌های مالی پیشنهاد شد از طریق تخصیص بخشی از بدهی یکی از مودیان شهرداری به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، عملیات عمرانی تکمیل این مرکز آغاز شود که بحمدالله این پیشنهاد به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد رسید که مصوبه خوبی بود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در تکمیل صحبت خود تأکید کرد: از انجا که شهردای مشهد پروژه مشارکتی با یکی از سرمایه‌گذاران شهر داشت بر اساس این مصوبه مقرر شد تا سهمی از این پروژه به عنوان منافع شهرداری در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی هزینه و این مرکز فرهنگی تکمیل شود.

فرهمندی گفت: مجموعه معوقات گذشته شهرداری مشهد در قبال مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی در قالب همین مصوبه پرداخت خواهد شود.

انتهای پیام/

نظر شما